Skogslik Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Ah, det var bra! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Er det sant at man får kviser av å ta seg i ansiktet? :| Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Njaaaa. Kviser kommer enten av uren hud, infeksjon som blir holdt inne eller høy acne/talg produksjon. Det å ta seg i ansiktet med skitne fingre kan fort bli synderen for uren hud, som igjen kan bli kviser Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Da har eg fåt meg resept på roa pillene. Skal bli spennende og se hvordan dem virker. Endret 2. september 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Da har eg fåt meg resept på roa pillene.Skal bli spennende og se hvordan dem virker. Lykke til Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Ja, var hos hudlegen idag. Kan vell ikke si jeg dro jeg fornøyd. Han sa det ikke var noe særlig behandling for arrene jeg har på rygg og skuldre. Han foreslo jeg dobblet dosen med tetralysal pillene og gidde meg resept på Epiduo. Jaja. Noen som har erfaringer om Epiduo? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg sliter som faen med kviser på ryggen. Selv om jeg bytter t-skjorte daglig og vasker meg, ikke har i meg søtsaker og bytter rent på senga så hjelper det ikke . Ha burde jeg gjøre da? Poppe alt med nål xD? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Gå til legen og få deg tetra! Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Noen som anbefaler kvisekrem?? Lenke til kommentar
deum Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Denne funker bra! http://www.acnix.no/ Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Basiron anbefales! Kan kjøpes på apoteket. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 man kan få kviser av ryggsekk også. spesielt over skuldrene. pappa får ofte det når han går fjelltur eller noe. ligger og gnager og får ikke luft. kan vell være samme med hele ryggen hvis det ligger ganske tett. jeg har kviser sånn ca akkurat der sekken går over skuldrene, ikke på siden. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 man kan få kviser av ryggsekk også. spesielt over skuldrene. pappa får ofte det når han går fjelltur eller noe. ligger og gnager og får ikke luft. kan vell være samme med hele ryggen hvis det ligger ganske tett. jeg har kviser sånn ca akkurat der sekken går over skuldrene, ikke på siden. Da trur jeg du bør prøve med en bag fremover eller en så kalt "saddle". Bruk gjerne litt mere "baggy" t-shirts og ta av deg jakka og genser i skole timen om du går på skole. Hadde mye kviser en stund tilbake. sleit med dette i 4 år nesten. Var ikke uren hud, at jeg tok meg i ansiktet eller for mye talg produksjon. Jeg manglet rett og slett den syre ph verdi i huden min. Huden min var naturlig møkkete. Nå går jeg på Tetracyclin (Styrker surheten i huden din for nedbryting av dritt). Jeg bruker også Differin, en veldig fin krem jeg bruker om kvelden. Om morgenen tar jeg Basiron. Alt dette fåes på resept hos din fast lege. NB! Tetracyclin kan ikke brukes i solen. kan foresake hudskader, lett solbrent og flekker i ansiktet som er permanent. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Noen som har en ansiktsrens å anbefale? Har sett litt på MD Formulation og Pro Active Solution. Pro Active Solution Ser ut som et bra sett det. Noen som har erfaringer eller andre ting å anbefale? Er mest for fet og uren hud. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 har kjøpt basiron i går å ser forsjell i dag X-) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Tozva: Jeg har anbefalning ang Epiduo. Funket veldig bra på meg iallefall. Er vel ikke så mye og si, jeg er fornøyd iallefall. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Noen som har tips til en enkel hudkrem mot kviser på nett? Har en fra før, men jeg tror ikke den er beregna for å fjerne kviser, for den funker iallefall ikke. Lenke til kommentar
Gjest Tetralysal og Aberela Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Skal begynne på antibiotika - tetralysal og kremen aberela. Noen som erfaringer med disse produktene ? Hvor lang tid det tar før de virker ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Skulle hente roaccutan pillene mine i dag som hudlegen skrev ut til meg sist uke. Det var vist noen piller vi ikkje hadde her til lands, hu på apoteket viste ikkje hva det var for noe Snakker om rot. Så nå måtte hun kontakte legen og eg skulle komme tilbake til apoteket på torsdag. Endret 7. september 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Noen som har tips til en enkel hudkrem mot kviser på nett? Har en fra før, men jeg tror ikke den er beregna for å fjerne kviser, for den funker iallefall ikke. Denne anbefaler jeg på det varmeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå