Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?

Potetdamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Noen som har noen gode tips til fet hud? Blir utrolig fort fettete i ansiktet. Skal jeg slutte å bruke fuktighetskrem kanskje? Har testa det. Men kommer like fort uansett.

EDIT:

Noen som har noen erfaring med hjemmelagde ansiktsmasker av frukt?

http://www.kjerringrad.com/fet-hud-400.html

Hvilken fuktighetskrem bruker du nå? Er huden både flakete og fettete? Du kan vurdere å prøve en annen fuktighetskrem. Selv bruker jeg http://www.danielkern.com/category-s/23.htm daglig og blander det med et par dråper av http://www.danielkern.com/category-s/28.htm når huden blir tørr.

Lenke til kommentar
Har kjøpt meg litt maursyre nå som jeg skal prøve. Takk for svar :)

rapporter snarest da. har 70 % arr og 30% kviser :p

var å appoteket og da mente de at hvis jeg brukte noe arrfjernende kombinert med roaccutan ville ansiktet flasse noe sykt. noe som har noen meninger?

Endret av dan882
Lenke til kommentar

Seriøst gutter og jenter. Har vært plaget av slikt dritt i årevis. Beste er å IKKE røre. Dere har hørt det hundrevis av ganger før. Dersom du ikke rører vil det potensiellt se værre ut i en måneds periode, etter det vil du ikke angre.

Kan være lurt å kutte ut melkeprodukter også.

Lenke til kommentar
Seriøst gutter og jenter. Har vært plaget av slikt dritt i årevis. Beste er å IKKE røre. Dere har hørt det hundrevis av ganger før. Dersom du ikke rører vil det potensiellt se værre ut i en måneds periode, etter det vil du ikke angre.

Kan være lurt å kutte ut melkeprodukter også.

da hadde mangen av oss sett så jævlig ut, og bl.a jeg ville tatt selvmord. blir så store at når jeg trener så popper de seg selv. (har skjedd)

Lenke til kommentar
Gjest Sander Johansen

1. Spis bedre, da trenger ikke kroppen å fjerne avfallsstoffer gjennom huden.

2. Fjern eventuell lugg, den tetter huden.

3. Om sommeren, gå mye i sola. Vinter, gå i solarium.

4. Gjør følgende noen kvelder i uka:

Dusj, og såp inn ansiktet med såpe, bruk gjerne shampooen. Dusj trynet ditt godt. Etterpå føner du ansiktet til det blir veldig tørt. Bruk et håndkle som har blitt ru. Poler ansiktet med det så det blir bra friksjon, litt blod må du tåle. Bruk fuktighetsgivende krem etterpå.

Dropp drittartikler fra apoteket.. funker sjeldent.

Lenke til kommentar

For noen dritt råd.

Det beste er å gå til en lege og få en time hos hudlegen. Er det veldig alvorlig be om roaccutan kur. Hvis det er snakk om litt kviser finns det en mengde preparater som angriper det faktiske problemet, at talgkjertlene produserer for mye talg samtidig som porene slipper ut for lite.

Lenke til kommentar
Sluttet med brus, junkfood og godteri siste dagen i juni. Nå nærmer august seg og jeg merker ingen forskjell i huden på kostholdsendringen.

synd. men ikke uventet siden jeg har prøvd det samme i 2 måneder uten virkning.

eneste som jeg har merket og kan love deg gav meg kviser, er kreatin ELLER proteinpulver eller begge deler

kan si litt mer om roaccutan kuren. den har hjulpet meg masse på skuldre og bryst. MASSE!

ansiktet har enda ikke funnet bedringens vei, men den tid kommer, er bare litt over 1/4 ferdig med kuren.

neseblod 2hver dag og tørre lepper hele tiden.

solarium virker på hele kroppen untatt ansiktet på meg :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...