Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?

Potetdamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pleiegelen er bare til å få fuktighet i huden og ikke ta vekk Kviser:P Antikvise gelen er til å fjerne Kviser:P Men takk for tipset.. Skal til Hudlege om ikke så lenge så, får håpe hanm kommer med bra ting da:P

7135917[/snapback]

Står på tuben at det skal forebygge kviser. Og at det er for å tilføre fuktighet ;)

7142524[/snapback]

Men ikke at den tar vekk men forebygger gjør den, det er rikitg;)

7142759[/snapback]

Nå er det da ikke mange andre måter å fjerne kviser på en å skivse disse ut på ett eller annet vis. :love:

Målet til geleen er å eliminere kviser; det virker forebyggende og bakteriehemmende, som de fleste andre kviseprodukt. Vis meg det produktet som tar vekk kviser du.

Lenke til kommentar
Her er en side, der det viser at kostholdet har ikke no med kviser å gjøre;) Fakta om kviser

7142422[/snapback]

Ok, så kviser kommer av for mye hormonproduksjon.

Finns det ingen medisin som begrenser hormonproduskjonen?

Det er mange mange kremer der ute, men om kilden er på innsiden, hva er da vitsen?

Man bruker kremen i 3 mnd så kommer kvisene tilbake. Jeg tenker iallefall at det blir som å polere bilen om motoren har skjært seg..

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Her er en side, der det viser at kostholdet har ikke no med kviser å gjøre;) Fakta om kviser

7142422[/snapback]

Ok, så kviser kommer av for mye hormonproduksjon.

Finns det ingen medisin som begrenser hormonproduskjonen?

Det er mange mange kremer der ute, men om kilden er på innsiden, hva er da vitsen?

Man bruker kremen i 3 mnd så kommer kvisene tilbake. Jeg tenker iallefall at det blir som å polere bilen om motoren har skjært seg..

7143708[/snapback]

Jaggu, du har forstått noe. Ta en titt her. :)

Lenke til kommentar
Er det forskjell mellom panoxyl eller basiron? Er det noen som har erfaring?

7148617[/snapback]

De kremene har jeg heller dårlig erfaring med, det de gjør er å tørke ut huden fullstendig, og gjør faktisk jobben sin, men bivirkningene er tørr hud og mer eller mindre ømfintelighet mot alt fra sol til berøring, hude min blir i allefall veldig lett irritert med de to.

Jeg prøvde serien fra clearface for noen dager siden, og forskjellen er som natt og dag, der det er en såpefri "såpe" for å rense huden, en liten stift for å ta direkte på evt. kviser og en slags fuktighetsgivende gel. som blir lagt på for å berolige og tilføre huden fuktighet og balanse.

Jeg er i godt fornøyd så langt, alt sammen bare forsvinner.

Det viktigste er å ikke ta for mye i ansikte, og aldri ta på kvisene selv om de ser fristende ut å poppe.

Den stiften eller dekkstiften (du får med eller uten hudfarge), fjærner det meste på 1-3 dager. :)

PS! Dekkstiften er ikke for oss som er veldig lys i huden, det fikk jeg erfare, så jeg går for den uten farge neste gang.

Lenke til kommentar
Hei, Lurer på om det finnes Basiron 10% gel i norge eller Stioxyl gel?

Svar vennligst vis du veit det :) '

MVH Raste  :cool:

7181300[/snapback]

Bare lurer på en ting...

Hvorfor spør du om alt mulig når du allerede tydligvis vet hva som funker for å bli kvitt kviser for deg?

Lenke til kommentar

Må du absolutt spamme så jævlig mye Raste? Er du veldig plaget med kviser drar du til legen og får resept på noe sterkere. Jeg har vært og fått Dalacin, som er et antibiotikum, og jeg er snart ordentlig kvitt kvisene. Glem alle disse apotekrensehudenmedallverdenssalverogrensesystemervidundermidlene med mindre du har veldig lite kviser.

Lenke til kommentar
Må du absolutt spamme så jævlig mye Raste? Er du veldig plaget med kviser drar du til legen og får resept på noe sterkere. Jeg har vært og fått Dalacin, som er et antibiotikum, og jeg er snart ordentlig kvitt kvisene. Glem alle disse apotekrensehudenmedallverdenssalverogrensesystemervidundermidlene med mindre du har veldig lite kviser.

7211397[/snapback]

Bruker også dette, og det funker virkelig. Har brukt det et par uker nå, men legen sa ingenting om hva jeg skulle gjøre når jeg er ferdig med kuren (som egentlig skulle vare 10 dager..). Hvis man slutter med det, så kommer garantert kvisene tilbake rimelig fort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...