razh0r Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Stikk til legen og skaff resept? Det gjorde jeg på tirsdag, og nå har jeg fått tabletter og en sånn salvegreie som skal smøres på. Skal senere til hudlege! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har også vært hos legen og fått kvisekremer. Har brukt de i litt over 1 uke nå og de 2 siste dagene har huden blitt supertørr. Har blitt mindre kviser, men må ha noen dager "fri" en gang i blandt for å spare huden fra å tørke ut helt. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Cola har ingenting å gjøre med kvisene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) ....... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ok, jeg vet ikke om dette er en tillfeldighet eller ikke men : Jeg hadde en god del kviser før, har aldri hvert " plaget " av det men jeg hadde en normal porsjon for en gutt i tennårene liksom. Så sluttet jeg å spise godteri, og wops en uke senere så er panna mi helt glatt. det er helt sykt, trudde aldri det skulle gå Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ok, jeg vet ikke om dette er en tillfeldighet eller ikke men : Jeg hadde en god del kviser før, har aldri hvert " plaget " av det men jeg hadde en normal porsjon for en gutt i tennårene liksom. Så sluttet jeg å spise godteri, og wops en uke senere så er panna mi helt glatt. det er helt sykt, trudde aldri det skulle gå 7133962[/snapback] Det er nok ingen tilfeldighet. Søtsaker fører ikke direkte til kviser, men det fører til fet hud som fører til kviser Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) .... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Kjøpte i dag, Sebamed Clearface COMPACT VASK og SEBAMED CLEARFACE PLEIEGEL, og basiron...Er det noen som har erfaring med SEbamed serien og hvor lenge tar det før man ser resultater ? 7135765[/snapback] Aldri Seriøst, bruker Pleiegelen hver dag. Ikke noe resultater. Bruker ikke den sammen med Compact Wash (har gjort det, uten resultat), bare etter at jeg har vasket ansiktet med Clerasil (3-in-1). Kun for å få litt fuktighet til huden. Men du kan være heldig. Om du ikke merker noe forskjell, vil jeg anbefale en hudpleier som fører Dermalogica-serien. Den personen vil kunne gi deg noe som heter noe så fint som heter FaceMapping (eller lignende). Så vil de anbefale deg svindyre produkter, og behandling, men disse kan jeg garantere deg at de virker. Hvertfall på meg. Behandlingen går over 4-6 uker, og koster ca 500 kr hver gang (en gang i uka). Og det gjør vondt (de klemmer kviser ). Deretter er det en behandling i ny og ne (kanskje annen hver måned), hvor de forebygger kviser. Benytter meg ikke av denne behandlingen fordi den er så dyr. Men jeg var fornøyd med den da jeg holdt på med den. Dessuten føltes det utrolig godt da jeg var ferdig (bortsett fra da de hadde brukt foundation, uten min godkjenning (skal ikke ha sånt i ansiktet, har grenser)). Endret 23. oktober 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Cola har ingenting å gjøre med kvisene. 7130635[/snapback] Noen kilder til dette? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Cola har ingenting å gjøre med kvisene. 7130635[/snapback] Noen kilder til dette? 7135872[/snapback] Delte meninger blant forskere. EOD. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) ...... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) * Dobbelpost * Endret 4. september 2007 av Raste Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Cola har ingenting å gjøre med kvisene. 7130635[/snapback] Noen kilder til dette? 7135872[/snapback] Var i VG en gang.. men spørsmålet var om colaen du drakk var bra for resten av kroppen din Bruker forresten en kvisekrem muttern fant i spania. Funker fett. Kan sjekke navnet når jeg kommer hjem. Endret 24. oktober 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg var selv skikkelig plaget med kviser i ungre dager, og da mener jeg SKIKKELIG plaget! Fikk en del tilnavn som grandiosa, Big One, pizza bakeren ++ Til slutt ble jeg drittlei. Jeg gikk hjem og opp på badet. Der fant jeg høvelen til fatteren og barberte meg skikkelig grundig. Der det var kviser bare dro jeg godt til og jeg skal ikke legge skjul på at det ble en del søl av det. Når jeg var ferdig og så passe blodig ut så la jeg hævelen ifra meg, åpnet skapet og tok ut aftershaven, tror det var gode gamle old spicen faktisk Jeg sprayet i handa til jeg hadde en god dam og klinte det i trynet. Og her var det den egentlige smerten kom inn i bildet. Jeg gikk i gulvet som en sekk poteter mens aftershaven trakk seg inn i sår og kutt. Glemmer det aldri. Men det gjorde susen. Ble kvitt kvisene en gang for alle. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Cola har ingenting å gjøre med kvisene. 7130635[/snapback] Endelig en som er enig med meg, de andre sier at det spiller stor rolle.. 7132356[/snapback] Hva har enighet med saken å gjør? Enten så påvireker Cola huden slik at den blir fetere og produserer med talg, eller så gjør den ikke. Om 10 er enige med deg eller om 10 er enige med meg har jo ingen betydning for korrektheten av uttalelsen. Hvis alle er så skråsikre, gi kilder, og ikke kom med:"Faren til en kompis av meg er hudlege, han sier at ...." Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) .......................... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Cola har ingenting å gjøre med kvisene. 7130635[/snapback] Endelig en som er enig med meg, de andre sier at det spiller stor rolle.. 7132356[/snapback] Hva har enighet med saken å gjør? Enten så påvireker Cola huden slik at den blir fetere og produserer med talg, eller så gjør den ikke. Om 10 er enige med deg eller om 10 er enige med meg har jo ingen betydning for korrektheten av uttalelsen. Hvis alle er så skråsikre, gi kilder, og ikke kom med:"Faren til en kompis av meg er hudlege, han sier at ...." 7139721[/snapback] Hvordan vet du det a? gi kilder da.. Jeg hat kilde at kostholdet har ikke no betydning.... WWW.UNg.NO 7141378[/snapback] Jeg har ikke sagt at noen av delene er rett jeg da.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) ....... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) ...... Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Pleiegelen er bare til å få fuktighet i huden og ikke ta vekk Kviser:P Antikvise gelen er til å fjerne Kviser:P Men takk for tipset.. Skal til Hudlege om ikke så lenge så, får håpe hanm kommer med bra ting da:P 7135917[/snapback] Står på tuben at det skal forebygge kviser. Og at det er for å tilføre fuktighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå