jahas Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Dag 10 Begynner å bli litt tørrere i ansiktet, men langt ifra noen krise. Leppene begynner å bli litt tørre, men fremdeles ikke noe must med lypsyl. Kjenner at hodet ofte er "tungt", og regner med dette kommer av pillene, men har ennå ikke hatt noen intens hodepine. Kvisene kommer og går nesten som normalt. Med andre ord er det ikke mye å snakke om Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Jeg spør igjen, noen som vet om effektive måter å fjerne hudormer på (bleackheads) ? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Det her ser rimelig effektivt ut. Dessverre vet jeg ikke hvor det er mulig å få tak i. http://www.youtube.com/watch?v=CQuShpOoJ-Q Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Greit nok, ikke verdens mest delikate video, men ser ut til å funke ja Andre ideer/forslag? Endret 12. april 2009 av Vielleicht Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Jeg vil anbefale Basiron sterkt. Smør på kremen tykt, og la den være på i noen timer. Fås kjøpt på apoteket for en hundrings. Funker Lenke til kommentar
Gjest Guest_oje_* Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Heisann. Går på tetra-kuren og nå begynner kvisene å forsvinne fra ryggen.. Men det er jo fortsatt like stygt der pga. alle arrene! Er det noen produkter det går ant å kjøpe for å få vekk eller minske arrene?? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Heisann. Går på tetra-kuren og nå begynner kvisene å forsvinne fra ryggen.. Men det er jo fortsatt like stygt der pga. alle arrene! Er det noen produkter det går ant å kjøpe for å få vekk eller minske arrene?? Hei, har akkurat det samme problemet. Men jeg har tatt en del solarium, som funker veldig bra. Og nå som det virkelig er digg vær. Vartfall her. Har jeg ligget ute hele dagen i bar overkropp. Hjelper veldig bra for min del . Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Heisann. Går på tetra-kuren og nå begynner kvisene å forsvinne fra ryggen.. Men det er jo fortsatt like stygt der pga. alle arrene! Er det noen produkter det går ant å kjøpe for å få vekk eller minske arrene?? Arr som i røde merker, eller forhøyninger og fordypninger i huden? Mot røde merker skal a-vitaminsyrekrem fungere bra, og dette fås på resept. Siden legen antakeligvis er kjent med behandlingen din, er det ikke sikkert du trenger å møte opp til vurdering for å få en resept. Om det er forhøyninger eller "groper" mener jeg å ha lest at folk har fått hjelp med det hos hudlege. Prøv å søke i tråden med søkefunksjonen nederst, dette er blitt snakket om flere ganger. Om det er røde merker hjelper sol med å gjevne ut fargen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Er det snakk for forhøyninger, vil du få steriode innsprøytning i arret. Er det groper, så kan du få laserbehandling. Men da må du gå nesten kvisefri i 3 mnd uten tetra/roa (dvs tabeletter) som hjelpemiddel. Differin/basiron kan benyttes. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Andre som får giganter rundt omkring? Har en i nakken nå, en kjempe bull, trodde eg våkna med svulst baki der Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Hei. Jeg er ikke sånn veldig plaga med kviser, men har noen under munnen/på haka og rundt der. For også noen i panna og skuldrene av og til. Og det er mye sånn, røde klumper, og prikker osv. Og det er jeg ikke så gira på å gå rundt med no mer. Har hørt at det hjelper og drikke mye vann, så skal begynne med det. Også smøre med inn med fuktighetskrem i og med at jeg også har ganske tørr hud til tider. Vurderer også solarium, selv om det ikke er kvisene sin skyld. Tror dere at dette vil gi resultater? Eller har dere noen andre hjelpemiddler som dere annbefaler i tillegg? Gidder ikke sånne store kurer da, er ikke sååå viktig. Kanskje bare vitamintilskudd fungerer greit? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Det kan også hjelpe å bytte putetrekk oftere samt ikke ta seg selv i ansiktet med fingrer som ikke er nyvasket. Jeg er ikke sikker på dette, men det skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Okei folkens!! Jeg kan fortelle hvordan je ble kvitt mine. Jeg har selv vært plaget med kviser siden jeg var 14 år. Det jeg startet med var å heletiden rense ansiktet og prøve ut forskjellige typer kremer til ansiktet som skulle" fjerne kvisene" Det funket da ikke. Så jeg kjøpte Basiron, en veldig bra krem du får på apoteket for litt over 100 kr. VELDIG sterk krem dette. Den funka jo, men antar jeg ikke gad å bruke den regelmessig og da funket den ikke bra på meg. Så hvis du er flink til rengjøre ansiktet morgen og kveld så vil Basiron absolutt funke bra. Men det jeg gjorde var å bestille en legetime til hudlegen min. Der fikk jeg utskrift på Antibiotika, dette bruker man da over en 1 - 3 måneder eller lengre. Dette funket KJEMPE bra for meg. Nå får jeg smått lit kviser der og da, men ikke noe man legger særlig merke til. Og gutter, det er verken dumt eller "homsete" å bruke drystick over kvise, dete skjuler kvisene i tilleg til at den tørker ut kvisene dine, bare pass på å få samme farge på sticken som huden din "Btw" Vær masse ute i solen eller ta solarium, veldig effektivt mot kviser i fjeset og på rygg/brøst. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har vært en del plaget av kviser, og bruker nå Tetracyclin Arco-kapsler. På pakken står det at man ikke bør bli sterkt utsatt for sollys mens man tar disse kapslene. Hva er bivirkningene? Jeg har ikke lyst til å være bleik hele sommeren Dessuten skal jeg til Italia i sommerferien, og da blir det litt vanskelig å holde seg unna sollyset... Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Skaff deg paraply eller hatt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Hehe, vil som sagt ikke være bleik hele sommeren Men hvis jeg ikke har noe valg, så er jo dette en bra løsning: Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Noe sånt ja! =D Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har vært en del plaget av kviser, og bruker nå Tetracyclin Arco-kapsler. På pakken står det at man ikke bør bli sterkt utsatt for sollys mens man tar disse kapslene. Hva er bivirkningene? Jeg har ikke lyst til å være bleik hele sommeren Dessuten skal jeg til Italia i sommerferien, og da blir det litt vanskelig å holde seg unna sollyset... Men seriøst, noen som vet? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Virker som om du må velge mellom lolfubarbivirkninger eller tanned kvisebefengt tryne. Endret 18. april 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Kan noen som ikke heter "Stifi" svare meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå