Swafty Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Ting jeg har merket som lager kviser på meg: Dårlig luft (hvis jeg er på LAN merker jeg kviser kommer fortere) Glemmer å rense huden/ta på fuktighetskrem (dette er veldig viktig) Ting som fungerer veldig bra på meg: Rense huden 2 ganger om dagen (kan anbefale dermalogica, md formulations) Ikke ta på fjeset så mye Unngå voks andre plasser enn håret på hodet ditt Alkohol Bytte putetrekk ofte! Bade i sjøen! Sole seg! Endret 20. november 2008 av Overdox Lenke til kommentar
Gjest Marc-us Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg foreslår strykejern på 500 grader. HAHAHAHHAHAHA Men jeg har et lite problem selv, og har ikke så lyst til å bruke strykejern der.. Bryst og rygg, har litt kviser der, og masse i ansiktet _selvfølgelig_, noen kremer f.eks jeg kan bruke for å få dem bort? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frustrert_* Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vi kan dra til verdensrommet, vi kan sprenge hele byer til helvette med en bombe, men vi har ingen bombesikker måte å fjerne kviser på. Lenke til kommentar
Sommertroll Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Men jeg har et lite problem selv, og har ikke så lyst til å bruke strykejern der.. Bryst og rygg, har litt kviser der, og masse i ansiktet _selvfølgelig_, noen kremer f.eks jeg kan bruke for å få dem bort? Du kan spørre legen din om å få en resept på Differin. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) da skriver jeg igjen, etter å ha vært hos hudlegen fikk ikke roaccutan. fikk se bilder av folk som pleide å få det, og følte meg helt kvisefri i forhold til de så jeg måtte prøve en omgang til med tetracycal, en type tetracyclin. skal ha det i 3 måneder, sammen med Differin , hvis vi syns dette hjalp litte , kunne jeg få roaccutan neste gang. uansett, stilte han noen spørsmål, istedenfor å lese useriøst stoff fra nettet. rensevann/hudvask greier er bare noe tull. Såpe er vann går helt fint ann (like bra sa han) har det mye å si hva man spiser? kviser handler ingenting om hva man spiser. ingenting med kosthold å gjøre. da sa han ca. som nevnt tidligere: det er Genetisk min venn, genetisk. (arvelig) han sa man ikke burde lese bullshitt på nettet får se hvordan resultatet blir framover;) dette blir da den 3 tetra kuren. har ikke hatt differin tidligere Endret 20. november 2008 av dan882 Lenke til kommentar
Gjest hallayz Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Heia! Har begynt på Basiron for 3 dager siden. Det ser ut som det begynner å virke i trynet , men merker ingenting på brystet og ryggen..? Funker det egentlig for ryggen og brystet? Har dere noen tips til hvordan å bruke basiron??? Hvor mye man skal bruke og hvor ofte? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 dan882: Rart du ikke kombinerer tetra med differin, virker som det er svært utrbredt =] Dette øker sjangsen betraktelig for å bli kvisefri. Faktisk "mange" som er ferdig med roac som hopper på differinkur hvis de begynner å få antydninger til kivser igjen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_dan882 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen tips? skal egentlig virke på hele kroppen. og pass på, unngå sol/solarium med basiron på hilsen meg som sovnet i solstolen i sommer prøvde basiron i lang tid, var ikke noe positivt følte jeg, bortsett fra at hvis du tok det på om natten, så kunne du bare pirke borti kvisen så datt det gule av jeg har fått differin LIL-H, første gang jeg har fått det. fikk det sammen med kuren jeg akkurat har fått:) føler jeg ser resultater etter bare 5 dager Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ting jeg har merket som lager kviser på meg:Dårlig luft (hvis jeg er på LAN merker jeg kviser kommer fortere) Finnes vel ikke noe som knytter luftkvalitet til kviseutbrudd. Faktisk burde det være den siste faktoren en blir påvirket av sett iforhold til alt annet en blir "utsatt" for på LAN. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 da skriver jeg igjen, etter å ha vært hos hudlegen fikk ikke roaccutan. fikk se bilder av folk som pleide å få det, og følte meg helt kvisefri i forhold til de så jeg måtte prøve en omgang til med tetracycal, en type tetracyclin. skal ha det i 3 måneder, sammen med Differin , hvis vi syns dette hjalp litte , kunne jeg få roaccutan neste gang. uansett, stilte han noen spørsmål, istedenfor å lese useriøst stoff fra nettet. rensevann/hudvask greier er bare noe tull. Såpe er vann går helt fint ann (like bra sa han) har det mye å si hva man spiser? kviser handler ingenting om hva man spiser. ingenting med kosthold å gjøre. da sa han ca. som nevnt tidligere: det er Genetisk min venn, genetisk. (arvelig) han sa man ikke burde lese bullshitt på nettet får se hvordan resultatet blir framover;) dette blir da den 3 tetra kuren. har ikke hatt differin tidligere Det er jo dette ekspertene alltid sier, men de som har erfaringer med dette merker forskjell. Jeg merker i hvertfall forskjell med tanke på kosthold. Hvis jeg drikker mye alkohol f.eks., da kommer det garantert kviser. Dog er jeg enig med rensevanngreiene. Jeg bruker det for å vaske ansiktet, men det er sjelden noe sånt hjelper mot kviser. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 For min del kan jeg ikke bruke så mye differin, da jeg blir svært tørr i huden. har kjørt på med 3 tetracylin kurer(pakker - 96tabletter), men bare brukt 4/5 av en differn salve. skulle ønske jeg ikke var så tørr for differinene er jo bare genial. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det er da helt normalt å bli tørr. Bruker du skikkelig fuktighetskrem? Lenke til kommentar
Gjest Hallayz Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hva er forskjellen på differin og basiron egentlig? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg sitter igjen med masse arr i ansiktet. Lurer på hva som er det mest effektive å få tilbake den naturlige huden? Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg sitter igjen med masse arr i ansiktet. Lurer på hva som er det mest effektive å få tilbake den naturlige huden? tid, fuktighetskrem og lit mer tid. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Dersom jeg bruker differin sammen med tetracyclin, bør jeg da bruke noe annet i tilegg eller skal jeg bare rense ansiktet med vanlig vann og bør jeg forsøke med noe spesielt kosthold? Endret 26. november 2008 av Saltvann Lenke til kommentar
Gjest kviser Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva koster tetracyclin og roatuccan? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 For 100 tabletter som er en eske så koster det følgende: Tetra 110(?) kr Roa 789 kr elns Lenke til kommentar
B25S Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 For all del, ikke begyn å kjøre i dere kjemikalier, tabletter og drit! Kvisene blir jo der ikke for alltid. Ellers er jo dekkrem (aka. brunkrem) ganske fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå