Gå til innhold

RunDll32 feil :( (Sirupmaskin)

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem med min IBM R50p bærbare maskin som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Når jeg sitter på jobb og jobber går maskinen plutselig over til å bli skikkelig treg. Når jeg da logger av eller resarter får jeg opp melding om at Rundll32 finen ikke svarer og standard windowsmelding med egen avslutt nå knapp. trykker jeg på denne eller lar den gå progressbaren ut henger maskinen seg uansett, å jeg må slå den av med å holde inne powerknappen...

Hva kan dette komme av??

Tillegsinformasjon: jobber med to skjermer (ekstern skjerm som utvidet del av skrivebordet) 1600x1200 på maskinen og 1024x768 på ekstern skjerm

Windows XP (norsk)

samt at jeg jobber med en slags billedredigering. tumbnails bilder for å se hva det er og kopierer disse inn på rette plasser i et directory-tre.

Et annet problem som dukker opp med gjevne mellomrom er at ALLE vinduer plutselig begynner å scrolle ned til bunnen, prøver jeg scrolle oppover "faller" vinduet til bunns automatisk Uansett hva jeg gjør så må jeg restarte for å få det bort.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok siden alle var så hjelpsomme denne gangen ;)

Slapp av dere pleier hvertfall å være det.

Tenkte jeg skulle skrive hva jeg har funnet ut i tilfelle noen har samme problemet.

Etter at jeg testa forskjellige ting fant jeg ut at det rett å slett er "mappe-treet" som forårsaket min feil...:( Når jeg hadde oppe Mappetreet helt til venstre i explorervinduet hang maskinen seg etter en tids bruk.. sansynligvis når jeg hoppa langt i treet, eller når jeg renamet en eller annen mappe, men det er jeg ikke helt sikker på. :blink:

Hvertfall så er problemet borte etter at jeg slutta bruke dette å bare bruker standard explorer vindu..... :thumbup:

Hvis noen vet hva dette kommer av hadde det jo hvert greit å få vite, gjør det litt lettere for meg å jobbe når jeg har det treeet oppe. :cool:

Hyper Ado

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...