Gå til innhold

7610 eiere, hva synes dere om tastaturet?

Anbefalte innlegg

Hei dere

Lurer på hva dere synes om tastaturet på 7610.

Etter å ha hatt en gammel ericsson 628, ja den er jækla gammel, var nok på tide med en ny mob, men en ting er helt klart , og det er at den 628 telefonen har myyyyyyyye bedre taster en 7610.

Skal ikke stikke "under en stol" at om eljkøp hadde hatt K700 i går når jeg kjøpte 7610, så hadde jeg nok valgt den , særlig på grunn av tastene, det skal sies at jeg kanskje om en stund når jeg har brukt den litt, venner meg til den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har akkurat mottat min 7610 og synes tastaturet er helt ok,faktiskt bedre enn 6600 :)

Bedre en 6600?? Hvordan får du til det?? 6600 hadde ganske normalt tasteoppsett i forhold til 7610... Men jeg har ikke prøvd 7610, så jeg har vel ikke noe jeg skulle ha sagt...

Lenke til kommentar

Litt uvante taster i begynnelsen, har sx1 tok 2uker før jeg lærte meg den, etter 1uke med 7610 ligger den allerede i fingrene, liker ikke 0 tasten, den bråker, den klikker når jeg trykker den ned, men ellers er det "så og si" vanlige.

Lenke til kommentar

Likte tastaturet overaskende bra! Tror aldri jeg har skrevet sms så fort før. Ingen problemer med 3 tasten eller * tasten heller. Selv om 3 er litt liten, men det går helt fint! Genialt konsept! :)

Endret av Naxos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...