Gå til innhold

Beste "Cartoon" figur. DU må lage selv.

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sitti ved PCen og tegna sånne små tegnefigurer med PS. Det er faktisk ganske morro, så jeg tenkte at kanskje vi kunne starte en tråd hvor folk kan tegne en tegnesiere figur, så vise den her.

-Du må selv lage tegningen/bildet

-Størrelse: Helst 300x600 så kan vi kanskje lage en slags serie med alle bildene

-Prøv å finn på dine egne figurer, hvis ikke så lag din egen vri på etterligningen.

-Bakgrunnen bør helst være gjennomsiktig (gif) så det blir lett å sette sammen.

Jeg håper at dere vil like denne tråden og at vi får se mange fine/morsomme/kule tegnefigurer.

reklame3.jpg

Her er et eksempel, men ikke legg til URLer på bildet, ellers blir det ikke så pent når vi setter bildene sammen.

Endret av uranus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, stilig. Jeg kan ta en jeg tegna i Oxford da pcen min klikka. - Plutselig hadde jeg ingenting å gjøre - så jeg tegna på papir. Så scanna jeg inn på skolens pcer og fargela på pcene...

Jeg mista tegningen min imidlertid - så jeg tegna denne på 1min (sees), men jeg er ikke særlig flink å tegne heller så det er ikke så langt ifra hvordan det kunne bli med mer tid :)

Dette er altså et selvportrett av meg i Oxford. Da jeg har ØDELAGT kamera, samt LAPTOPEN. Det skal liksom vise meg hvor trist livet ble uten de to tingene..

Odin-uten-Kamera_og_Laptop-small.png

Dere kan forressten lese artikkelen den er tegnet til her: http://velmont.net/artikler.php?art=52

Har også fargelagt en sak en kamerat av meg tegna - men om jeg viser den får jeg trolig advarsel. Så om noen er spesielt interesserte kan de bare sende meg en PM :p

REDIGERT: Altså, denne var ikke laget til dette. Skal se om jeg har tid en gang. Hadde vært morro å laget noe med intensjon :)

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...