Micromus Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Nyskjerrig som jeg er kom jeg i forrige uke over eBay, The WorldWide supermarket, og ble ganske fornøyd da jeg så prisene på brukt Cisco utstyr. Da jeg ikke var helt sikker på hvor lurt det var å bestille en pakke på 15 kg med elektronikk fra USA har jeg prøvd med noen bøker. Det som er skremmende er at jeg nettopp har kjøpt denne boka: http://www.gnist.no/visbok.php?varenummer=1381150&side=0 For 60 kr, og 30 kr i porto fra USA! Det er jo 20% av prisen på gnist GO EBAY! Edit: jeg har nå betalt 424kr ( ja,det er inklusive porto : - ) for en sekk på 10 kg med 7 bøker, CCNP, Elektronikk og litt Meteorologi Endret 23. juni 2004 av Micromus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Og tar jeg ikke helt feil kommer tollen inn og krever tollavgift og moms. ? (24% pluss 1-300kr)... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er det moms på bøker, da? Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Det tror jeg ikke... Mr.Ueland: Derfor jeg prøver med et par små ting før jeg bestiller en europalle med 6500's Og uansett hvilke avgifter staten hiver etter meg så blir det billigere en her... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Stemmer, det er ikke mva på bøker, ei heller på klær. des,OUT! Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Stemmer, det er ikke mva på bøker, ei heller på klær. des,OUT! Musikk instrumenter trenger du heller ikke å betale noe mva på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå