Gå til innhold

Komplett den beste nettbutikken!

Anbefalte innlegg

Mine erfaringer med å handle på nettet er ikke så rent små.

Så etter mye handling hos flere nettbutikker, har jeg kommet fram til at det er komplett.no som er den beste.

- De har et stort utvalg
- Rimelige priser
- God support
- Rask levering
- Brukervennlig webshop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jepp men denne "overgangen" til nytt datasystem har sinket alt dem gjør med en uke... (Virker slik)

Bestilte en harddisk og en batterilader fra de i går kveld og i dag tidlig var den postlagt. Tror de har fått orden på det meste nå.

Synes ikke akkurat at det nye designet på siden deres er så mye å skryte av..

Designet deres er helt kurant nå etter at de fikk en god del tilbakemeldinger etter omleggingen.

Det som er dumt med Komplett er at hvis varen du har fått er ødelagt eller ikke virker som den skal, tar det en evighet før du får ny.

Hadde en RMA-sak med Komplett for 3 uker siden. 6 dager etter at jeg postla varen, lå det en ny vare i postkassen min. Helt ok behandlingstid spør du meg.

Lenke til kommentar
Synes ikke akkurat at det nye designet på siden deres er så mye å skryte av..

Du må ikke dømme en person for det ytre heller det indre :roll::roll::roll:

Hoved forandringene til komplett var interne i webshop motoren og ikke i utsende, de har trolig bare oppdatert designet for å gi webshopen en litt ny look.

Men som sagt hoved forandringene ligger bak alle html kodene, deres gamle bestilling system taklet jo ikke antall bestillinger som de fikk i uka.

Lenke til kommentar

Blir dette ein tråd som går sånn som dette:

"xxx er best fordi eg fekk varen etter 2 dager!!!!"

"yyy er best fordi eg synest det!!!"

There is no such thing as "The Best Webshop", alle har positive og negative sider.

Lenke til kommentar
Mine erfaringer med å handle på nettet er ikke så rent små.

Så etter mye handling hos flere nettbutikker, har jeg kommet fram til at det er komplett.no som er den beste.

- De har et stort utvalg

- Rimelige priser

- God support

- Rask levering

- Brukervennlig webshop

Enig ;)

Selv kunne de kanskje vært litt raskere på behandling av retur.

Lenke til kommentar
Riktig, selv om jeg personlig liker NetShop best.

Enig der...men de fleste nettbutikker er veldig like...Det som skiller dem er farger og noen kroner i prisene.... Fikk en defekt SATA disk fra Netshop, og supporten var Super, pluss jeg fikk med en dropspakke med den nye disken. Når jeg fikk den første fikk jeg med en skjokolade :-D. Microplex.no er oxo bra, fikk med en radio (som ikke funket :-D)

Endret av Sap15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...