LightN Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har akkurat byttet tower, og tror jeg har satt i kablene ttil start knappen, reatart knappen o.l. riktig. Men når jeg skal starte PCen så får jeg ikke noe bilde på skjermen. Den er bare helt svart... Har også det samme problemet med min andre PC. Hovedkortet (asus a7n8x deluxe) sier fra hva som skjer (f.eks. når man booter), men det eneste det sier nå er "memory test failed", og så kommer det ikke opp noe bilde på skjermen. Håper noen kan hjelpe meg med dette!!!??? ASAP Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 for stramme timings for RAMmen? ta ut bios batteriet og sett det inn igjen etter 5 sec elns Lenke til kommentar
Ponnypetra Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du trenger ikke ta ut minne batteriet, det pleier å være en jumper du kan flytte. noen HK resetter også biosen ved spesielle tastekombinasjoner. Skjekk ut hva som gjelder for ditt HK. Hvis du har overklokka et eller annet i maskina de så kan nok dette hjelpe, hvis ikke så har du nok satt noe feil... Har du mye rart i maskina de? Prøv i så fall å ta ut mest mulig, og se om det virker da. Eliminer hva som kan forårske feilen ved å sette inn en og en komponent. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 uhm han sier han nettopp bygget den, ta og kjør med bare en ram brikke. Hvis ikke det funker ta ut rambrikken som står igjen og trykk den godt nedi (Ikke mos noe ved å trykke den ned feil vei etc) Prøv så på nytt Lenke til kommentar
Ponnypetra Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Sorry, gikk litt fort der, har vel ikke overklokka da... God i de Admin' c. Og LightN vær ops på å sette rammen rigtig vei! Høres utrolig ut, men i en litt trøtt, lei og stressa tilstand klart jeg å sette rammen feil vei, og bzzzzt, HK, RAM og DVD-ROM tok kvelden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå