kravez Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har et Gigabyte K8NNXP hovedkort, fikk det tilbake fra sjekk i dag, da jeg startet opp maskinen gikk det en liten stund, så startet den på nytt, etter at jeg var kommet meg inn igjen, tok det ca 2min, så startet den på nytt igjen. Da tenkte jeg at jeg bare skulle ta og formatere. Etter å ha formatert C:\ skulle jeg legge inn winXP, under innlastingen av filer kom det opp at biosen var for gammel, da er det vel ikke annet å gjøre, fikk høre at jeg må ha oppstarts diskett, menne, jeg vet ikke : HVA jeg skal laste ned fra bios siden Eller hvordan jeg legger inn ny bios Noen som vil hjelpe? På forhånd takk. mvh. Sondre btw : how to reflash skjønte ikke så mye av dette Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har vel ikke kommet noe ny bios til denne F2 er vel den nyeste? Lenke til kommentar
kravez Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Har vel ikke kommet noe ny bios til denne F2 er vel den nyeste? F12? er det bare å laste ned? vet du noe om hva jeg gjør etter det? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Stemmer det F2 er den nyeste å oppdrive. Lenke til kommentar
krest Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 men det har vel enda ikkje skjedd noe med minnehastigheten ved bruk av to moduler.... Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 men det har vel enda ikkje skjedd noe med minnehastigheten ved bruk av to moduler.... For virkelig håper det kommer snart så iriterende å tenke på at minnet kjører på 183 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 gigabyte har en winupdate, heter @flash eller noe, bare last ned den så tror jeg den sjekker nettet for de nyeste biosene og fårhåpentligvis fikser det problemet ditt Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Han sier jo at han ikke har installert Win - tom disk altså.. Så han må vel laste ned en oppdatering og legge den på en oppstarts-diskett ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå