Gå til innhold

Mista alt på disken

Anbefalte innlegg

Jeg brukte for en stund siden partition magic for å sette sammen 2 partisjoner!

Jeg hadde ikke mye lyst til å bruke det programmet for det er stor sjanse for at det fucker det opp, noe som det faktisk gjorde!

Jeg mista alt som var på den ene partisjonen... men det står: Total Size: 118GB, Free Space: 11,4GB så det virker som om tinga er der fremdeles, men jeg kan ikke se de! Har prøvd å ta av skjuling av div filer og sånn men finner de ikke! Vet at det finnes programmer for å fikse sånn og jeg lurte på om noen viste om et eller kunne ha hjulpet meg med å få tak i tinga igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg brukte for en stund siden partition magic for å sette sammen 2 partisjoner!

Jeg hadde ikke mye lyst til å bruke det programmet for det er stor sjanse for at det fucker det opp, noe som det faktisk gjorde!

Jeg mista alt som var på den ene partisjonen... men det står: Total Size: 118GB, Free Space: 11,4GB så det virker som om tinga er der fremdeles, men jeg kan ikke se de! Har prøvd å ta av skjuling av div filer og sånn men finner de ikke! Vet at det finnes programmer for å fikse sånn og jeg lurte på om noen viste om et eller kunne ha hjulpet meg med å få tak i tinga igjen!

Har gjort dette selv jeg med partition magic 8 og det fungerer perfekt. Rart du skulle miste all data. :hmm:

Lenke til kommentar
Takker for svar, men jeg har enda et problem! Har ikke noen disk jeg kan gjennoprette filene til og jeg er redd for at vis jeg gjennopretter filene til den disken jeg gjennopretter fra så risikerer jeg å overskrive de andre :(

Hmm, ja du bør ikke skrive noe særlig til disken du skal gjenopprette fra. Da er faren for at du overskriver gamle data, rimelig stor. Kan du ikke låne en disk av noen? Eller kjøpe en ny, kanskje? Du får feks en Western Digital Caviar SE 40 GB (WD400JB) til 544 kroner hos Itbutikken.no. En Western Digital Caviar SE 120 GB (WD1200JB) koster bare 712 kroner hos samme forhandler. :D Personlig ville jeg lagt til 50 kroner og fått meg en Seagate i stedet, ettersom de støyer betraktelig mindre enn WD-disker, men det blir ditt valg. ;)

edit: som alltid, en liten skrivefeil..

Endret av kns
Lenke til kommentar
Har funnet alle filene med getdataback, men venter på en disk å gjennoprette de til!

Lykke til! Håper du får gjenopprettet alt! Det gjorde ikke jeg da jeg nylig sletta min brors fotoalbum på over 500 bilder.....heh... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...