kammiz Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Heisann, jeg skal kjøpe meg en K700 Men lurer på et par ting: Hvor mye sms har man plass til ? Hvor stor batterikapasitet har den ? Hvilken oppløsning har kameraet ? Er den treg, slik som alle de forrige Sony Ericsson har vært, feks når man skriver meldinger. Jeg har en 6230, noen innvendinger på byttet? mvh, Thomas Lenke til kommentar
x4ion Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 den har 41 mb tror jeg og oppløsningen er 640-480 trodde jeg. jeg tror du gjør et godt bytte skal kjøpe en selv men finner den ingenplass Lenke til kommentar
Andly Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Den skal visst være litt treg i meldingene har jeg hørt.... Lenke til kommentar
epiktet Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Irriterene at SE ikke greier å speede opp T9. Jeg for min del venter på S700 som forhåpentligvis blir årets julegave til meg selv. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 kammiz: Les testen på amobil.no. Der burde du få alle svarene du trenger... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Skal du bruke telefonen til og høre på mp3 ville jeg beholdt 6230. For K700 har nemmlig ikke minnekort Lenke til kommentar
L@zaa Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 En jeg kjenner har nå ca. 125 sms'er på telefonen... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 En jeg kjenner har nå ca. 125 sms'er på telefonen... LOL Lenke til kommentar
Superkorn Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg hadde min første dag med min nye K700i igår. Funksjonen jeg bruker mye er faktisk radio. Headsettet som følger med er veldig godt og overraskende god lyd. Jeg er helt enig med de som sier at dem mangler minnekortplass. Men det er jo fordi det er en veldig bra mobil i utgangspunktet. Det dere må tenke på hvis dere skal overføre masse mp3 så er det kjipt å ta ut batteri og slikt hver gang man skal "fylle" på med musikk. Hotswap er et område produsentene ikke har forstått enda. Alternativet er å overføre via bluetooth. 25kB i sekundet er jo ikke all verdens heller. De kunne evnt. satt inn USB-støtte, men da begynner vi å snakke om at telefonen blir enda dyrere antagelig. SMS plass? Du kan skrive en bok på den. Jeg synes ikke den er treg. Har hatt t68 og K700i er mye kjappere. Batteriet varer i hvert fall et par dager med bruk av wap, samtale og kamera bruk. 6230 lurte jeg på selv, men den har for dårlig kamera og dårlig/liten skjerm. Et lite minus med SE K700i må være at alu-finnishen er så glatt at den er litt vanskelig å holde i. Sklir ut av handa. Savner gummidekket som var på T68. hehe... S700 har jeg også hatt i kikkerten, men den mangler radio igjen... huff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå