termi.- Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 noen som spiller/spilte noen av spillene i denne serien? eventuelt hvilken navn dere spilte under? har selv df1,df2,df:lw,df:bhd spiller litt lw og bhd termi-AOM- er navnet j bruker nå Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 har runna BHD... Liker ikke DF serien fordi alt lagger som et helvette. Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 i lw er j helt enig med at d lagger bhd er helt greit hvis du spiller på uk servera i stats..funker greit.. men lw er fortsatt bra pga d gode game playet Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har spilt alle spillene i serien, og nå for tiden går det i BHD:TS. Har lagt til side alt som har med Single Player å gjøre, det er Multiplayer som teller. I den sammenheng er det verdt å nevne Joint Operations som har offisiell lansering i Norge i dag. Fikk det selv i går, og hadde en time eller to på Novaworld i går kveld. Selv om spillet strengt tatt ikke går inn i DF-serien, har de til stor grad klart å beholde følelsen i spillet, bare større, mer komplisert og bedre grafikk. 150 spillere på et brett og kontroll over kjøretøyer er med på å trekke opp. Anbefales for de som lurer, selv om det i starten er tydelig at det trengs en fix eller to (det ble lansert en allerede i dag). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Var stoor fan av `1`ern mye lag pga extrem Voxel grafikk hehe Eg anskaffet meg 2 er, fortsatt på samme gamle maskina..>mye lagg her også!! dihgg spill da. har ikkje fulgt så mye me på serien etter DF:LW Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Wooooh! Forkortelsesadvarsel i denne posten, takk! Anyways, 1'eren og 2'eren spilte jeg veldig mye, selv om det hakket som bare fy. Husker fremdeles et brett på 1'eren hvor man landet med fallskjerm og angrep en base. Det var mitt desiderte favorittbrett! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 det var ikke noe fallskjerm i 1'eren det kom først i 2eren Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 det var ikke noe fallskjerm i 1'eren det kom først i 2eren Da var vel brettet i 2'eren da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Stemmer d ja, digget det brtette ejeg også ehhe Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 For og spille DF så må man spille som multiplayer, for singelplayer duger ikke og spille på....Har spilt DF siden Lw kom ut og har kjøpt hele serien....Nå er det BHD som blir spilt men skal sikkert over på J-O....Vi har nå startet en squad og den heter oslosnipers og det er kun sniping som gjelder der ja.... Har ikke opplevd lagg på noen av spillene i DF serien men det kommer sikkert ann på maskinvaren man har da Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hey Znoken, takker for sist. Lagg kommer an på 2 ting (forutsatt at det ikke er foul play): 1. Maskinvare (+evt os-problemer) 2. Linje Ping er essensielt, en kamerat av meg var ekstremt plaget av lagg og punting, og kunne ikke forstå hvorfor. Det faktum at 20 torrents ruslet og gikk i bakgrunnen kunne da ikke spille noen rolle.... Vi treffes vel på JO Brg Jonah Hex NRW Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Yepp,er helt klar over at på utenlandske servere kan pingen til tider være høy og medføre mye lagg....Idag så er de serverene jeg spiller på kun for de med bredbånd siden de med analogt medførte store lagg problemer for andre som var inne og spilte....På vår server så blir de med analog tilkobling nektet adgang... Ja jeg takker for sist jeg og Jonah Hex...Ta deg en tur inn på Oslosnipers når du føler for det da.....Hadde vært moro og sett deg i action igjen.... Endret 28. juni 2004 av Znoken Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg husker jeg kjøpte Delta Force 1 når jeg var veldig ung, og syntes spillet var helt fantastisk Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 nicket mitt her og i DF2 er det samme-karriereren var vel i DF2-spilte litt DF3lw- spiller nå bf1942 Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ingen svar-om mulig kanskje fra tidligere "offer" av meg-den tidligere ukronede sniperkongen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå