Gå til innhold

delta force serien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt alle spillene i serien, og nå for tiden går det i BHD:TS. Har lagt til side alt som har med Single Player å gjøre, det er Multiplayer som teller. I den sammenheng er det verdt å nevne Joint Operations som har offisiell lansering i Norge i dag. Fikk det selv i går, og hadde en time eller to på Novaworld i går kveld. Selv om spillet strengt tatt ikke går inn i DF-serien, har de til stor grad klart å beholde følelsen i spillet, bare større, mer komplisert og bedre grafikk.

150 spillere på et brett og kontroll over kjøretøyer er med på å trekke opp.

Anbefales for de som lurer, selv om det i starten er tydelig at det trengs en fix eller to (det ble lansert en allerede i dag).

Lenke til kommentar

Wooooh! Forkortelsesadvarsel i denne posten, takk! ;)

Anyways, 1'eren og 2'eren spilte jeg veldig mye, selv om det hakket som bare fy. Husker fremdeles et brett på 1'eren hvor man landet med fallskjerm og angrep en base. Det var mitt desiderte favorittbrett! :yes:

Lenke til kommentar

For og spille DF så må man spille som multiplayer, for singelplayer duger ikke og spille på....Har spilt DF siden Lw kom ut og har kjøpt hele serien....Nå er det BHD som blir spilt men skal sikkert over på J-O....Vi har nå startet en squad og den heter oslosnipers og det er kun sniping som gjelder der ja....

Har ikke opplevd lagg på noen av spillene i DF serien men det kommer sikkert ann på maskinvaren man har da

Lenke til kommentar

Hey Znoken, takker for sist.

Lagg kommer an på 2 ting (forutsatt at det ikke er foul play):

1. Maskinvare (+evt os-problemer)

2. Linje

Ping er essensielt, en kamerat av meg var ekstremt plaget av lagg og punting, og kunne ikke forstå hvorfor. Det faktum at 20 torrents ruslet og gikk i bakgrunnen kunne da ikke spille noen rolle.... :wow:

Vi treffes vel på JO

Brg

Jonah Hex NRW

Lenke til kommentar

Yepp,er helt klar over at på utenlandske servere kan pingen til tider være høy og medføre mye lagg....Idag så er de serverene jeg spiller på kun for de med bredbånd siden de med analogt medførte store lagg problemer for andre som var inne og spilte....På vår server så blir de med analog tilkobling nektet adgang...

Ja jeg takker for sist jeg og Jonah Hex...Ta deg en tur inn på Oslosnipers når du føler for det da.....Hadde vært moro og sett deg i action igjen.... :ohmy:

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...