Gå til innhold

SFF-del i hardware.no

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Underkategorier er bare stress. Mer klikking og mer oppdeling. Mer oppdeling fører til mer og følge med på og nei. Uff. Jeg liker det ikke iallefall. Også er det ikke SÅ mange poster om det at vi trenger en til hver. Men en samlekategori trengs nok :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"SFF-PC og andre stue-PC-er" høres ut som om SFF er en underkategori av Stue-PCer, mens "SFF-PC-er og andre småsaker" hørtes ut som om vi selger godterier til sm unger :D

Jeg skal ta det opp internt, men vi tenger sikkert hjelp til navneforslag så bare kom med noen så får vi se :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

QUOTE (psilocybe @ 25/06/2004 : 22:51)
"SFF og annet snadder/småsnask", da? :D

:thumbup:

For all del, ikke kall det "stue-pc". Ikke alle som bruker dem i stua.

Lenke til kommentar

QUOTE (wh1te @ 26/06/2004 : 17:17)
For all del, ikke kall det "stue-pc". Ikke alle som bruker dem i stua.

Derfor bør det hete "SFF og stue-pc"

Det er mange likheter, og vi kan ikke la verken SFF eller stue-pc mangle en kategori. Jeg vil ikke være vrang, men jeg synes virkelig at forslaget mitt er absolutt best. :)

annet snadder/småsnask

Ikke mange skjønner hva det skal bety

:no:

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Barebone har egentlig ingenting med SFF og stue-PC å gjøre. Mini-PC kan bety hva som helst innen små datamaskiner (tablet-PC, palm-PC, de svære Nokiamobilene). Shuttle er bare et varemerke!

SFF og stue-PC

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

QUOTE (HolgerLudvigsen @ 27/06/2004 : 19:41)
Barebone har egentlig ingenting med SFF og stue-PC å gjøre. Mini-PC kan bety hva som helst innen små datamaskiner (tablet-PC, palm-PC, de svære Nokiamobilene). Shuttle er bare et varemerke!

SFF og stue-PC

Kategorien kommer aldri til å bli kalt "SFF og stue-PC" - SFF er ikke en innarbeidet forkortelse som majoriteten av personer forstår.

I andre land pleier slike maskiner som regel å bli omtalt som "Mini Barebone", og de aller, aller fleste SFF-maskiner er barebone.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...