ExhalE Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei, jeg lurte på om jeg kunne fått litt hjelp med å lage en backup installasjon av windows. dvs. en ferdig instalert versjon av windows med forskjellige programmer slik jeg slipper å legge inn hver en av de på nytt hver gang jeg formaterer. Må jeg bruke programmer, eller fins det noe i windows som gjør samme nytten? Og jeg lurte på vis man må ha programmer for å lage image (eller hva enn det måtte være) kan man da formatere og legge inn dette uten å instalere programmet? Takk for alle svar på forhånd. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 nå vet jeg ikke helt hvordan backup systemet i Windows er, men jeg vet at Drive Image 2002 og 2003 gjør jobben for deg. og Norton Ghost. er litt trøtt å, men kan prøve å forklare. skal vi se. både Norton Ghost, Drive Image 2002/2003 funker på samme måte. gjør den samme jobben. koster jo noen kroner alle de programmene der, men det er jo logisk. selv kjører jeg Drive Image 2003, men skal få tilbake til 2002 snart, fordi at 2003 versjonen sinker maskina så veldig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Norton ghost har jeg brukt mye og det kan anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 for min del synes jeg at Norton Ghost blir litt for Dos bassert. Drive Image gjør stortsett alt grafisk. dette er ganske kurrant for meg iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå