RayBay Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har lenge hatt lust å gjøre noe med fronten på mitt kabinett, fjerne rillene Jeg fikk litt inspirasjon fra Bi-tech Aluminums stengene fikk jeg kjøp hos OBS Bygg, kostet 30 kr for en 2m lang aluminiums stang, diameteren er 13mm på stengene Her er noen bilder da jeg begynte, ferdig utskjert og ferdig lakka Her er stengene skjært ut: Etter at jeg hadde båret hull til stengene: Og så var stengene festet med silikon: Og bilde sett foran: NB: Trykk på bilde for større størrelse eller se flere bilder her Jeg er veldig fornøyd med modden min men har planer om å plasere en vifte med blått lys bakom Lenke til kommentar
Daron Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg liker ideèn.. Ser bra ut også! Jeg hadde kanskje valgt å klemme inn en ekstra stang, slikat du hadde fått de to ytterste stengene mer ut mot kantenene.. Men ellers syns jeg det så profft ut! Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 lett eid ;D godt jobba vordan festa du stengene ? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Jeg liker ideèn.. Ser bra ut også! Jeg hadde kanskje valgt å klemme inn en ekstra stang, slikat du hadde fått de to ytterste stengene mer ut mot kantenene.. Men ellers syns jeg det så profft ut! hehe.. ja... men det tenkte jeg ikke på, før jeg hadde bårret hullene :/ men samma det, ble fornøyd jeg Margarus: festet de med silikon Endret 23. juni 2004 av RayBay Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Og her er noen bilder av fronten på pc`n: Så nå gjenstår bare de 2 viftene med blått lys i Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 nice har vurdert sånn plexi som du har på fronten..... Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Fin effekt, men du er klar over at en fyr på bit-tech har gjort akkurat det samme som deg, for lenge siden Edit: Leste ikke hva du skrev i første post. Endret 23. juni 2004 av Flop|s Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har et forslag til deg, hva med å lakkere litt bak de stengene, hadd nok blitt mye penere.. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har et forslag til deg, hva med å lakkere litt bak de stengene, hadd nok blitt mye penere.. ja.. det hadde ikke vært dumt... takk for tilbakemeldingen.... Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er jammen ikke mye som skal til ass! ...Ofte er det kreativiteten som mangler.... Det chieftec tårnet er jo så bra emne å modde å da... Bra jobba! Må kopiere den.... - Jeg har to slike tårn da Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det der så skikkelig nice ut. Har vurdert mang en gang å gjøre noe sånt selv, men gidder ikke. Klarer meg også fint foreløpig med et ikke-customized kabbis... Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Ny mini update 9/9-04 Pakken fra microplex kom, 2 stk vifter som lyser blått Bilde med blits: Bilde uten blits: Må si meg ganske så fornøyd Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ny mini update 9/9-04 Pakken fra microplex kom, 2 stk vifter som lyser blått Bilde med blits Bilde uten blits Må si meg ganske så fornøyd Pent utført, veldig bit-tech! Av ren nysgjerrighet; er de viftene mist eller sunbeam sine modeller? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Ny mini update 9/9-04 Pakken fra microplex kom, 2 stk vifter som lyser blått Bilde med blits Bilde uten blits Må si meg ganske så fornøyd Pent utført, veldig bit-tech! Av ren nysgjerrighet; er de viftene mist eller sunbeam sine modeller? Hehe.. Fikk det bare for meg at jeg måtte modde likt som Bit-tech... Det er Sunbeam sin vifte jeg bruker... Endret 10. juli 2004 av RayBay Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Må si meg enig med alle andre ! Meget pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå