Gå til innhold

TES: Dyreste "kledning" i Morrowind

Anbefalte innlegg

Jeg har Eleidons Ward (Skjold) som er verdt 200000 :dribble: har også en rustning som heter Lord`s Mail som er verdt 190000 (finnes under ett av borgene i Ebonhearth, må svømme under vann å finne en dør)

ellers så er resten Glass Armor inkl Sverd, er så tøft fordi det glinser Grønt av det ;) også gir det bra beskyttelse.. hjelmen er ei maske som jeg ikke husker navnet på,den er verdt 15000..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelmen er sikkert Masque of Clavicus Vile. Husker ikke hvor jeg fikk den menmen..er over ett år siden jeg fullførte MW+Tribunal så..la inn Bloodmoon for noen uker siden, men fikk aldri helt det store kicket igjen..Prøv å samle sammen deler til Ebony Armor. Det banker rævva av all annen heavy armor, men er dobbelt så tungt som vanlig også...slit å fylle opp all vekta bare på armor..bruker bare chest'en nå.

Ble lei av å glitre som et juletre når jeg så meg selv i 3rd person, så bytta ut all denne flotte magiske armoren med vanlige biter som ikke glitrer. Trenger ikke max armor value likevel, spillet er ikke såååå vanskelig når man blir uber fighter.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...