div_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 om noen har telenor internett har de sikkert abonemant på icanal som har musicbrigade, en plass med over 4000steamede musikk videoer..men det henger seg opp hver jæv** gang jeg går der, og bruker 100% cpu..hva slags MØKK er det som feiler pc'n`? P4 1700mhz 256ddr ram win xp sp1 (toshiba labtop 1900-2003) ingen programvare kjører,utenom IE kan det være websiden som trøbbler, kanskjer Norton fiirewall ect? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Synes selv det er noe dritt. Har ikke fått det til å fungere med Opera browser engang Lenke til kommentar
div_ Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 virkelig? har prøvd det masse før, men nåvil det ikke (er på trådløst) kjørte spybot/daware fant masse dritt, men nyttet ikke Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 sikkert noe greier med pc`en din da serru. kan jo ikke være nette. se om du har noen krevende programmer i oppgavebehandlingen din. hvis ikke kan du jo prøve å reinstallere Internet Explore eller opera. spørs hva du bruker. mest sannsynlig er det ikke noe virus heller. er nok bare noe program som ikke helt vil være med eller noe. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) funker fint her test med opera/mozilla/firefox også. Endret 23. juni 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
div_ Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 hadde ikke Sp1 installert på labtop..håper det er noe fixe greier der Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 funker fint her test med opera/mozilla/firefox også. Arrrrgh, prøvde igjen med Opera, men får fortsatt bare opp den latterlige meldingen: "You must upgrade your Windows Media Player" til tross for at jeg har installert aller siste versjon av Media Player. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 da er det å oppdatere da, last ned wmp9 fra ms sine sider Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 da er det å oppdatere da, last ned wmp9 fra ms sine sider Finner jo ikke noen nyere versjon enn den som ligger hos Microsoft?? Forbanna herk. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hmmm, går det kanskje an å bruke en gammel Windows Media Player da. en av de klassiske? f. eks Windows Media Player 6.4 classic eller noe sånt. så velger du at media filene skal åpnes i dette programmet. kanskje det blir bra da. har ikke særlig sansen for de nye Windows media playerne fra Microsoft jeg. men de gamle har jeg prøvd. de er greie nok. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er ikke playeren det er noe galt med, da det ser ut til å fungere greit i IE. Må være et eller annet råttent detect-script på musicbrigade servern som er skyldig. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 ok, takker!!! ser ut til at det virker nå:-) kanskje SP1 hjalp. uansett nå henger det seg ikke opp så nå kan jeg laste ned steams fra der igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå