Danjaco Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hei! Trenger hjelp til å finne (er litt nubiz på php) et content script. 1.Det må lett kunne integreres i andre sider 2.linken til artikkelen (kaller det det) må stå rett under hverandre slikk: Artikkel 1 Artikkel 2 Artikkel 3 Artikkel 4 o.s.v 3. Den må være lett å oppdatere 4. der du skal skrive artikkelen må ha støtte for html tags og muligheter for å sette inn bilde i artikkelen 5. Så få sider som over hode mulig. 6. Må være Gratis Det kommer til å være ca 200-300 artikler når jeg er ferdig (hvis jeg finner et slikt script da selfølgelig) Vær side skal inneholde informasjon om et band, det er derfor det er så viktig at linkene på forsiden bare er linker å ikke ser ut som nyheteartikkler Nå ble det kanskje veldig mye her, og jeg er ikke så altfor god til å forklare men håper dere kjønner litt Takk på forhånd Endret 23. juni 2004 av TheGreatOne Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har du tilgang til MySQL-database ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå