Mira Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har jobbet i et par timer med et desgin, vet ikke om det var tilfeldig eller ikke men ideen fikk jeg i likhet med arve i dusjen Link Det er lang ifra ferdig. Har bl.a ikke laget logo enda. Men hadde vært hyggelig med litt kritikk, er mitt andre design så det er sikkert en del grunnleggende feil ute og går. Hadde vært fint om dere satt fingeren på ting dere liker, ikke liker, eller ting som kan gjøres anderledes Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 flott og orginalt design. Eneste minuset jeg ser er at det ble litt tomt helt til venstre ved menyen Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 flott og orginalt design. Eneste minuset jeg ser er at det ble litt tomt helt til venstre ved menyen Enig, den var original og flott, men tom til venstre. Ellers er det vel ikke så altfor mye å gi kritikk på. Flott Lenke til kommentar
Mira Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Ser det jeg også, meningen med det feltet er at det skal komme opp bilder ettersom man trykker på linkene. Ble litt vanskelig å vise på en fisk;) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Njanåvell. Kan umulig si du har brukt plassen på sida særlig bra. Velvel. Here goes: Spennende idè, men helt fjern plassering av ting og tang. Nesten halve sida går meg til tomrom og meny. Ikke spess bra med tanke på at det er innholdet som står i fokus, og ikke det hvite tomrommet, kanskje? Det grafiske holder vel grei kvalitet. Men en hundelabb? Kan virkelig ikke se den store vitsen i den, utenom at den fungerer som et element for å fylle opp litt tomrom. Videre til disse stipla linjene. Jeg kan umulig si jeg liker dem, spess ikke den nederste som rammer inn copyright og kontakt-info. Den er tydelig dradd og vridd i. De to andre ser fine ut, men kan ikke si de passer inn. Header er spennende, men fargene i den gjør at det hele ender opp som meningløs .. tja ... ferskensuppe? Altfor store linjer inni den som stjeler mye oppmerksomhet, og ødelegger et stilig motiv. Prøvd color tinting? Altså å farge forskjellige områder av bildene i forskjellige farger? Kunne blitt stilig, sålenge du finner fine, og passende farger. Er nok noe å utsette på typografien den også. Fonta er fin den, men størrelsene er helt ut mot havet. Til et så liten nyhetsboks er skrifta alt for stor. Som småpirk tilslutt kan jeg vel ta med at du aldri vil få en slik scrollbar til å funke, med mindre du tar i bruk Flash. Kan vel kort oppsummere med at tanken bak var bedre enn resultatet. Uansett, stå på! Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 flott design eneste minus er til venstre for menyen noe som ble nevnt før Lenke til kommentar
Mira Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Takk for konstruktiv og bra kritikk dunestar. Var et typisk eksempel på at man ikke "ser" hvordan det egentlig ser ut etter å ha jobbet litt med det selv. Som jeg så er den hundelabben bare "fyll" der skal logoen min være, den er bare noe std PS-greier. Den nederste stripla linja er ikke dratt eller vridd på, den ble lagd med pen tool, den er litt kraftigere enn de andre på grunn av den skal lage et klart skille, men det var kanskje mislykket? Det med font-size ser jeg helt klart, det er forandrer jeg på med en gang. skal også prøve å forandre på header, hva er color tinting? Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har jobbet i et par timer med et desgin, vet ikke om det var tilfeldig eller ikke men ideen fikk jeg i likhet med arve i dusjen Dusja dere sammen eller? Liker layouten og fargene, ja litt tomt til venstre...men hva så? litt mindre pixel-font ville jeg likt, men det er ikke sikkert du er enig. Bra jobba uansett, gleder meg til å se den ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Fin side. Original og luftig. Det "verste" var den blå bakgrunnsfargen, men det er det fort å skifte. Kanskje fylle ut luften pittelitt mer. Ellers; kjempebra! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Takk for fin kritikk alle i hopa;) Den tomme plassen til venstre skal fylles etterhvert, så den trenger dere ikke fokusere på, med mindre det ikke er viktig for helhetsinntrykket? Burde jeg forsøkt med en annen farge enn rød? eller passet det? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg likte fargene som de var, men du må få mindre font i tekstboksen. Mulig noen har nevnt det, men så stor tekst i så liten tekstboks ser ikke så veldig bra ut Lenke til kommentar
Mira Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Mindre enn den som er nå? Mulig jeg må gjøre visse foranderinger i grafikken sånn at det blir mulig å strekke den nedover Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nå var den kanskje hakket for liten. Prøv uten bold, og se hvordan det blir da Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 kreativt, liker det, men det var gjerne ikke så veldig praktisk. det er forholdsvis liten plass til innholdet på siden og det vil gjerne by på litt problemer når du skal presentere porteføljen. Det virke som om den nederste stiplede linjen ikke går helt ut, den slutter liksom like før kanten. Om du trekker menyen og resten noe mer til venstre tror jeg dette kan bli en bra side. prøv også uten fet skrift i innholdet. Synes scrollbaren (heisen) er med å på skape en helhet på siden, lurte på hvordan du har tenkt å få den som du vil da scrollbarstyling ikke virker i alle nettlesere. skal du bruke flash kanskje? alt i alt en fin og nytenkende side, litt forbedringer så er dette en side som vil stå ut fra mengden Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Stilig side.. Vet ikke om dette er sagt før, men jeg sier det alikevel.. Tipper du skal kunne trykke på det brevet for å sende mail til deg? Ihverfall så ville jeg gjort den litt mindre.. Syns den ble litt for stor sånn. Kul side gleder meg til å se den "live" ! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Nå er siden 740px bred, burde det vært mer? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Nå er siden 740px bred, burde det vært mer? en utvidelse til 780 vil jo gi deg mer spillerom, jeg ville gitt det et forsøk Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 I farten orker jeg ikke å lese hve andre har kommentert, så kan hende det kommer noe andre har kommentert... Original ide Kult fargevalg Feil med "linjene" (få de til å "henge" sammen + den nederste av "linjene" ser føkka ut) Menyen burde ikke være sentrert Mister for mye av bildet (ser ut til å være et fint bilde!) Scrollen er et problem. Farge på scroll er ikke validert CSS, så dropp dette. Prøv å komme på en annen måte å gjennomføre dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå