msh Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvilken av disse hovedkortene anbefaler dere?Jeg trenger stabil hovedkort,og med masse funksjoner. Jeg har hatt Abit før,den har vært ustabil. Hvordan er Asus sin A7N8X-E kort?Er den bedre enn Abit An7? Jeg har hatt epox hovedkort som var dårlig,plutslig sluttet den å funke.Trenger bra kvalitets hovedkort. Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har selv asus kortet og er strålende fornøyd, stabilt som et fjell. Får også me mye i bundelen. anbefales Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg ville gått for ASUS kortet. Har dette selv og er stoor fornøyd med det. Det er fjellstabilt. Har klokka min CPU fra XP2500+ til 3200+ hastighet. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg ville gått for ASUS kortet. Har dette selv og er stoor fornøyd med det. Det er fjellstabilt. Har klokka min CPU fra XP2500+ til 3200+ hastighet. samme gjelder for meg, kjempe kort Lenke til kommentar
MuD Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 av dei korta ville eg gått for Asus... men kunne eg få velge mellom noen andre kort så ville eg selfølgelig gått for Abit NF7-S v2.0 Lenke til kommentar
msh Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 av dei korta ville eg gått for Asus... men kunne eg få velge mellom noen andre kort så ville eg selfølgelig gått for Abit NF7-S v2.0 Er ikke Abit An7 nyere og bedre utgaven av NF7-S V2.0? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har hatt et a7n8x selv og en kamerat har hatt et, begge spiste harddisker Det gikk tre harddisker på hvert av hovedkortene. Fikk heldigvis de på garantien. Hardiskene var 4 WD'er og to seagates. Bruker NF7-S v2 nå, funker upåklagelig, bortsett fra en noe unøyaktig temp.sensor, tror jeg. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Gå for et Asus A7N8X-E, det er helt klart det beste alternativet hvis du ønsker et stabilt og godt system med store utbygningsmuligheter (wifi @ home osv..)... An7 er vel et NF7-s v.2.0 med uguru. Ellers er kortene identiske.... Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har et A7N8X Deluxe, og er ikke helt fornøyd med det. Mitt forrige EpoX var mye bedre , og det ga også høyere hastighet på internett (ca 5%). Har endel småproblemer med ASUS-kortet. Bl.a. har jeg hatt endel problemer med lyden. Høres ut som høyttalerne er sprengt (og i starten bråket det mye). Har fått BSOD endel ganger. Skjermen blunket ca. hvert 5. minutt en stund. Får ikke USB2.0 til å funke. Har også hatt problemer med at spill krasjer til desktop. Min gamle Epox-maskin booter MYE fortere. Alt i alt er det en del ting som gjør at jeg absolutt ikke er 100% fornøyd. Det blir nok Epox neste gang. Lenke til kommentar
msh Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg hadde Epox 8RDA3+,den var bra så lenge den varte,men det er ikke kvalitet,plutlsig sluttet den å funke.Nå starter pcen,men ingen ting skjer. Det var første gang jeg har hatt Epox,og det blir siste gang.Jeg har hatt Abit Kg7-raid hovedkort,den funket bra i 2-3år.Så da ser man at det er kvalitets forskjeller mellom hovedkortene. Lyd delen er jeg ikke så nøye,jeg har bra lydkort.Audigy2ZS Platinium. Men Usb2 og firewall portene må funke bra. Lenke til kommentar
msh Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Får ikke USB2.0 til å funke. Husk du må ha SP1 innstalert på Xp,får at Usb2 skal funke. Lenke til kommentar
msh Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Det er ingen som har anbefalt Abit An7 korte,er den dårlig eller? Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) spør vuhai eller hva han kaller seg. han har an7... Endret 23. juni 2004 av Hydrolift Lenke til kommentar
MuD Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er ikke Abit An7 nyere og bedre utgaven av NF7-S V2.0? det er ganske mange problemer med AN7 har eg hørt... Lenke til kommentar
msh Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 det er ganske mange problemer med AN7 har eg hørt... Hva slags problemer da?` Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har et A7N8X Deluxe, og er ikke helt fornøyd med det. Mitt forrige EpoX var mye bedre , og det ga også høyere hastighet på internett (ca 5%). Har endel småproblemer med ASUS-kortet. Bl.a. har jeg hatt endel problemer med lyden. Høres ut som høyttalerne er sprengt (og i starten bråket det mye). Har fått BSOD endel ganger. Skjermen blunket ca. hvert 5. minutt en stund. Får ikke USB2.0 til å funke. Har også hatt problemer med at spill krasjer til desktop. Min gamle Epox-maskin booter MYE fortere. Alt i alt er det en del ting som gjør at jeg absolutt ikke er 100% fornøyd. Det blir nok Epox neste gang. Det er stor forskjell på A7N8X og A7N8X-E Lenke til kommentar
moray Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 An7 er vel et NF7-s v.2.0 med uguru. Ellers er kortene identiske.... Hva er uguru? Lenke til kommentar
TJ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Kort forklart, så er µGuru et program som lar deg overklokke prossessoren i Windows. EDIT: Omformulering Endret 23. juni 2004 av TJ Lenke til kommentar
msh Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Okay jeg har kjøpt Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort.Men jeg får ikke innstalert Windows Prøvde både WinME og WinXP.Den henger seg når det kommer grafisk setup Hva kan det være? Endret 23. juni 2004 av msh Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har et A7N8X Deluxe, og er ikke helt fornøyd med det. Mitt forrige EpoX var mye bedre , og det ga også høyere hastighet på internett (ca 5%). Har endel småproblemer med ASUS-kortet. Bl.a. har jeg hatt endel problemer med lyden. Høres ut som høyttalerne er sprengt (og i starten bråket det mye). Har fått BSOD endel ganger. Skjermen blunket ca. hvert 5. minutt en stund. Får ikke USB2.0 til å funke. Har også hatt problemer med at spill krasjer til desktop. Min gamle Epox-maskin booter MYE fortere. Alt i alt er det en del ting som gjør at jeg absolutt ikke er 100% fornøyd. Det blir nok Epox neste gang. Det er stor forskjell på A7N8X og A7N8X-E Akkurat. Ang. USB2.0 kjører jeg Win2000 Pro SP4, og er ikke noe nærmere 2.0 for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå