Master Casemod Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) har creative sb 5.1 digital har 5.1 souround anlegg men kun 4 høytalere spiller nå jeg hører på musikk også når jeg ser på dvd hva er feilen/problemet? Endret 22. juni 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 jeg har 5.1 souround lyd men når jeg spiller av musikk kommer det lyd fra bare fire Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Hmm, samme problemet her. Center-speakeren er ikke lyd i når jeg hører på musikk. Funker når jeg tester den med Creative, men ikke ellers. Merkelig egentlig. Centeren som er stille hos deg også? Endret 23. juni 2004 av Pangaea Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 ja.....d er rart syns jeg.....men hvilket program spiller du av musikk med? kan være at windows mediaplayer bare støtter 4 høytalere da....og winamp støtter 5.1.....kan være det ¨ alle fem høytalerne funker når jeg spiller call of duty Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 kan vel være at musikken er i stereo og ikke 5.1 center kanalen vil vel egentlig ødelegge lydbildet, er vel derfor. maybe... Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja, har tenkt på det jeg også Roskov. Bekymrer meg egentlig ikke, lyden er helt grei sånn som det er likevel. Jeg bruker winamp til musikk, da er det stille i senteren. ikke sikkert det skal være lyd i den heller da... Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 d kan være ja.....at det er stereolyd og ikke 5.1 lyd............men på mohaa er det også sille i center høytalern....d er vel også fordi d er stereolyd eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå