Toset Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Heisann. Jeg skal ha meg en ny PSU, jeg jeg skal ha en av de Enermax-psuene jeg nevnte over. Tenkte litt på Silent, siden den er nesten 200 kroner billigere enn Whisper. Det kan vel ikke være så stor forskjell mellom lydnivået på disse vel? Noen som har noen av disse psuene? Jeg er interessert i lkydnivået på de forskjellige. Den trenger ikke være lydløs, men helst ikke bråke mer enn 24-28 dB, altså ikke øredøvende mye. Trenger erfaringer. P.S. Skal ha en av disse uansett, så jeg trenger ikke tips om andre vidunder-psuer. Har sett her i forumet at folk har spurt samme spørsmålet og fått "feile" svar :smile: Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Har selv 431W Whisper som jeg er ganske fornøyd med. Det vil si....trodde den skulle være enda mer stillegående. Jeg tror det også er slik at det er Whisper serien som skal være den mest stillegående, mens Silent+ har manuell viftekontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå