FpsStu Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har en Beyerdymaic DT531 headset som jeg pluttselig merka svak skurring på venstre side... Dette er snakk om headset til 1300kr, og derfor jeg vil returnere den før det er for seint. Men jeg tror denne modellen ikke produseres lenger... Hva skjer da? Får jeg velge mellom andre modeller/merker, eller får jeg pengene tilbake? Kan jeg velge? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 butikken har rett til å prøve å reparere den, hvis det ikke nytter får du tilsvarende produkt tilbake eller pengene i retur. tror neppe du kan velge hva du skal få i retur, men hvis det blir en retursak så kan du jo alltids høre om du kan betale et mellomlegg eller lignende - hvis du er ute etter et dyrere produkt...? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 er egentlig ute etter å få tilbake pengene, så jeg kan kjøpe litt bedre modeller til lik pris hos 3dfxcool... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Går vel under reklamasjon sidan det er feil på produktet, eller? Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 er egentlig ute etter å få tilbake pengene, så jeg kan kjøpe litt bedre modeller til lik pris hos 3dfxcool... .... må nok repareres ja. Ikke bare bare å få pengene igjen.... Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hva ble konklusjonen her hvis han får byttet produktet? Kan han da velge pengene tilbake? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du har ikke krav på pengene igjen om firmaet kan reparere de du har eller gi deg tilsvarende vare igjen . Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hva ble konklusjonen her hvis han får byttet produktet? Kan han da velge pengene tilbake? .... han får ikke bytte.... med mindre han er heldig... det blir vel konklusjonen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå