kdog Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 heisann! lurer på om det er fler en jeg som bruker invert mouse?? det henger igjenn fra gode gamle q1, å synes det er best.. noen som har noen meninger om dette? kjøpte meg Operation fp her om dagen.. men det ble litt kluss, fordi siktet funker nesten som en muspeker før man beveger mye med musa, så det ble som invert mouse i windows, lixom.. heh:) fler med invert mouse?? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg bruker Invert mouse, takler ikke noe annet. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg spilte med inverted mouse før. Så byttet jeg etterhvert til vanlig, og fikk et skikkelig oppsving! Jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke fortsatte med inverted... Vet om noen som benytter det, og de skjønner ikke selv hvorfor de ikke blir bedre. Man kan sikkert bli tålelig god med inverted, men tror det i lengden vil hemme deg. Og det tar ikke SÅ lang tid å bli vant til "normal" innstilling. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 jeg brukte vanlig før men gikk over til invertet pga. at jeg fikk bedre stats i CS med det ble tvunget av kammerat til å lære meg å bruke deg er takknemlig den dag idag Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Ble vandt med inverted mouse i Dark Forces, Jedi Knight og diverse flyspill. Følte det var utrolig behagerlig å ha alt omvendt, men det ble jo en vane! Jeg også ble utrolig forvirret i Operation Flashpoint, og først begynte jeg å spille med inverted på, men det ble vanskerligt å spille.. tilnærmet umulig... Jeg har bestemt meg, og begynt med å slutte med inverted. Det er utrolig ubehagerlig med det første (Det blir mange "se i taket" eller "se i bakken" opplevelser) Men etter en stund går det utrolig bra, og du spiller MYE bedre. Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
kdog Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 seriøst?? hm.. vurderte å snu om igjenn å bruke vanlig instilling da flashpoint kom, men droppa heller spillet mener du at jeg bør bytte om altså? når jeg ikke spiller, å tenker logisk på det, er det jo naturlig å bevege musa opp for å se opp... min begrunnelse for å ha invert mouse var at man hadde høyre hånda bak på geværet, lixom.. sjønner? vurderer å bytte, men vet ikke om dette kommer til å henge igjenn lenge.. hm.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-18 14:19, kjerts skrev:seriøst?? hm.. vurderte å snu om igjenn å bruke vanlig instilling da flashpoint kom, men droppa heller spillet mener du at jeg bør bytte om altså? når jeg ikke spiller, å tenker logisk på det, er det jo naturlig å bevege musa opp for å se opp...min begrunnelse for å ha invert mouse var at man hadde høyre hånda bak på geværet, lixom.. sjønner?vurderer å bytte, men vet ikke om dette kommer til å henge igjenn lenge.. hm.. Bytt! Ingenting å vente med. Invert mouse er på vei ut dessverre :smile: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Spille uten inverted Mouse... hjeeelp. Hvilke spill var det som hadde inverted som standard som gjorde at vi ble anhengige av det?? Er jo egentlig unaturlig. Men jeg er dønn hekta på det. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 jeg startet med det fra første fps-spill jeg prøvde.. quake! (1)men men.. skal "konvertere" tror jeg.. synes det er mer feeling med invert mouse, men det blir mer effektivt å instinkt med vanlig.. tror jeg.. skal vi gi oss over til de feige kjedelige, vi å, klorin? :| Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Ikke noe som er mer naturlig enn inverted mouse, har alltid spillt med det, og blir avsindes ved å spille med "normale" instillinger. Så en poll for en stund siden om dette, og ca 50% brukte inverted mouse. Tviler på at dette går ut med det første.. (ignorante "#&%"#&) Det er logisk for meg med inverted PGA alle flysimulatorene jeg har spillt.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-18 14:45, allyse skrev:Bytt! Ingenting å vente med. Invert mouse er på vei ut dessverre :smile: øh, på vei ut? wtf?! å styre blikket med musen slik man selv finner det naturlig er da for ¤"#¤!"# ikke noe som går av mote. inverted her, forresten Lenke til kommentar
Krystek Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 På vei ut?! det er det dummeste jeg har hørt. Skal man bytte nå altså til "vanlig" fordi at det liksom er "inn"? Jeg bruker invert, og kommer nok ikke til å gå over til vanlig. I alle fall ikke bare fordi alle andre gjør det liksom. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-18 17:20, Krystek skrev:På vei ut?!det er det dummeste jeg har hørt. Skal man bytte nå altså til "vanlig" fordi at det liksom er "inn"?Jeg bruker invert, og kommer nok ikke til å gå over til vanlig. I alle fall ikke bare fordi alle andre gjør det liksom. Jepp! Jeg mener det når jeg sier det er på vei ut... Bare se på spillene. I de gamle spillene som jeg nevnte tidligere var inverted mouse standard.. vet ikke engang om det går ann å skru det av. Jeg har vert borti en del nyere spill, og vet ikke om jeg har vert borti ett spill med inverted på default - en del går det t.o.m ikke brukes på :sad: Jeg er en invert mouse tillhenger jeg også det skal jeg si. Jeg har alltid spillt med inverted mouse, og ville ikke gå over til "vanlig" men etter jeg prøve meg fant jeg ut med tiden det er mye lettere å spille med "vanlig" Men det er min mening det :wink: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-18 17:32, allyse skrev:Bare se på spillene. I de gamle spillene som jeg nevnte tidligere var inverted mouse standard.. vet ikke engang om det går ann å skru det av. Jeg har vert borti en del nyere spill, og vet ikke om jeg har vert borti ett spill med inverted på default - en del går det t.o.m ikke brukes på :sad: hvor mye syre spiser du om dagen, da? med mindre du kopierer et spill fra kameraten din med mappe og hans config og det hele, så har invert mouse ALDRI vært standard, annet enn i flyspill. hvor mange ganger har du sett en checkbox med "normal mouse" med hake i, kontra "inverted mouse" uten hake i? nemmelig. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: hvor mye syre spiser du om dagen, da?med mindre du kopierer et spill fra kameraten din med mappe og hans config og det hele, så har invert mouse ALDRI vært standard, annet enn i flyspill.hvor mange ganger har du sett en checkbox med "normal mouse" med hake i, kontra "inverted mouse" uten hake i?nemmelig. Thats the point. Jeg har brukt bare orginaler før de siste årene - det er det jeg mener... På de gamleste spillene mener jeg det var standard med invert mouse... Poenget med mine innlegg er ikke om hvilke spill det er invert mouse på eller ei, men rett og slett at jeg er ivert mouse tillhenger, men det går virkerlig bedre uten... Hvorfor skal alle alltid lage en stor diskusjon av ingenting :wink: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 JA! Når noen tar feil så må det rubbes inn hehehehe! Nevn ETT spill som har inverted mouse som standard! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Lurer på om Dark Forces har inverted som standard. Selv kan jeg ikke fatte logikken i inverted. Har aldri brukt det og kan ikke tenke meg å bruke det heller :smile: Lenke til kommentar
kdog Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 det kommer mange bra begrunnelser og meninger, å noen ikke så seriøse.. jeg håper på flere innlegg i denne saken. foreløpig gidder jeg ikke å gå over til vanlig styring.. et spørsmål til extremt goe fps-spillere: har dere vanlig eller invert Mouse? Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Regner meg selv som rimelig god FPS spiller med godt sikte og elendig taktikk :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå