Hebrew Hammer Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 lagg=ekstra fort varme...sorry,leste ikje godt nok men ka syns dere om Maskinen ovenfor.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Kjøp en Elitegroup fra multicom om du ikke kan gå over 10k. Den holder til spill som GTA - Vice City o.l. Skal du investere litt, bør du sjekke ut (som nevnt) AMD 64 maskinene, eller Whitebox's CL56, som jeg personlig er veldig fan av. Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har 64 mb. skjermkort på min bærbare Dell, og det funker greit!!!!! Det som er viktig er vel å holde den relativt "rein" slik at den ikke jobber seg i hell med andre ting!!!! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) [quote name='Do_the_Bender' date='23/06/2004 : 19:22'] Jeg har forstått at 10.000kr kanskje er litt lite. Men er ikke 65mb på skjermkortet litt lite? [/quote] Antall MB minne har ikke mye å si for ytelsen visst man f.eks. sammenligner Intel Extreme Graphics mot en RadeonM 9600 på 64 MB. Ikke la MB minne stoppe deg, men velg noe som har dedikert minne og ikke delt/shared minne. Det som er viktig (for spillinga sin del) er at du får noe som har Radeon 9600 eller 9700 (Geforce FX for laptop?). Det er ikke minne på skjermkortet som bestemmer mesteparten av ytelsen, det er GPU'en (prosessoren på skjermkortet) og heller hastigheten på minnet enn størrelsen på minnet. 10000 kroner blir umulig visst du vil ha en bærbar maskin som du kan spille behagelig på. Endret 25. juni 2004 av AMD-King Lenke til kommentar
rottert Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Surf deg en tur til www.dell.no de selger gode maskiner til en akseptabel pris. Lenke til kommentar
akerman Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 don't forget that the LCD screens on notebooks... suck, compared to standalone LCDs - they have way slower refreshrates, which makes them unsuitable for first person shooters etc, and games with a lot of action. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 akerman: So you're saying I can forget about using a laptop for gaming? (how come they have 9700's and stuff then, btw?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå