Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei! Dette må jeg ha svar på. Plutselig så skiftet all teksten til større font på hele siden i Internet Explorer. Jeg har ikke gjort noenting bare surfet som vanlig. Jeg sjekket oppløsningen og den står på det samme som før dette skjedde. Hva har skjedd? geva Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Gå på Vis -> Tekststørrelse. Endre den til f.eks. mellomstor, og se om det bedrer seg. Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei, du har ikke vært borti ctrl-tasten mens du har brukt rullehjulet da! holder du ctrl nede og bruker rullehjulet ser du at du kan endre størrelse på skriften i ei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei, du har ikke vært borti ctrl-tasten mens du har brukt rullehjulet da!holder du ctrl nede og bruker rullehjulet ser du at du kan endre størrelse på skriften i ei. Takk begge for svar. Det stemte det, jeg trykket på ctrl sammen med scroll-hjulet og da kom det 5 nivåer av størrelse på teksten. Men hva er det normale? Lærte jeg noe i dag også! Tusen Takk! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Men hva er det normale? Mellomstor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå