Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Vet dette er mye å spørre om men er ikke meget god til å designe men vil veldig gjerne ha en slik side som jeg nå skal spørre om. Vet at sikkert mange kommer til å si at du må gi noe for å få og at jeg ikke bare kan forlange. Jeg er klar over det så dere trenger ikke å slenge unødvendige kommentere til dette. On topic Det jeg trenger er en som har litt tid til overs og vil hjelpe meg. Jeg har tenkt å starte en side om dagens teknologi som alle har, mobiltelefonen. På siden vil jeg ha tester/spesifikasjoner av alle mobiler og mulighet for brukerne til å legge inn komentar til hver mobil (hvis det siste tar for lang tid angående php og slik er det ikke nødvendig, kan kanskje få hjelp på php delen av forumet senere). Det blir altså en side med nyeheter fra mobil verden og spesifikasjoner av mobiler. Det jeg tenker meg er en lys side som har en meny på venstre side hvor det står de forskjellige mobil merkene nedover slik at man kan klikke på disse å få se modeller og videre se spesifikasjoner fra den modellen man velger. I midten på forsiden kan det være rom for nyheter fra telenor, netcom, chess, nokia, sony ericsson osv... Det blir kanskje litt arbeid for den som er så snill å lage et slikt design til meg. Men den personen vil bli belønnet med reklame plass. Hvis det blir en liten fortjeneste der hos meg vil selvfølgekig den som har laget designet også få sin del. Jeg er ikke villig til å kjøpe noe domene før jeg har skaffet meg et godt design men hvis siden får et godt design skal jeg vurdere sterkt å spandere det på siden. Jeg har egen server plas da. Headeren hadde også vært fint å få inn forslag på siden jeg ikke er en dreven PS bruker. Drømmen er å få til et system som på Zedge. Der jobbet jeg en stund og kunne bare logge meg på siden laste opp bilde og skrive artikkelen. Håper dere gidder å lese alt å muligens hjelpe meg. Hvis det virker interesangt tar jeg gjerne imot samarbeid partnere. Takk for at dere gadd å lese Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har ferie nå, med mye fritid. Jeg kan godt prøve å lage et design til deg, egentlig hele siden, man da i html. Hvis noe kan lage det i php til deg her ikke jeg noe å stille opp med. Men jeg kan iallefall prøve Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Har ferie nå, med mye fritid.Jeg kan godt prøve å lage et design til deg, egentlig hele siden, man da i html. Hvis noe kan lage det i php til deg her ikke jeg noe å stille opp med. Men jeg kan iallefall prøve Ja gjerne. Vil gjerne se hva slags forslag du kommer fram med. Tusen takk Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Blir det aktuelt med PHP har du meg med i klubben! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Blir det aktuelt med PHP har du meg med i klubben! Ja det blir nok meget aktuelt. Kanskje vi kan danne et team som lager denne siden sammen. Oppdaterer den og slik mener jeg. PHP kan jo bli meget nyttig og jeg vil veldig gjerne ha hjelp der. Klarer du å fikse no liknende som på zedge. Når jeg var medlem der kunne jeg logge inn å skrive artikler. Klarer du å fikse noe slikt. Og slik med kommentar til hver mobil? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har ingenting å gjøre ikveld. Mulig jeg kan mekke et slags layout? Ikke regn med meg til kodinga, men nå har lokaltog allerede tilbydt seg. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har ingenting å gjøre ikveld. Mulig jeg kan mekke et slags layout? Ikke regn med meg til kodinga, men nå har lokaltog allerede tilbydt seg. Ja vil gjerne se ditt forslag. Takk Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Har du mulighet for å komme med litt ønsker om farger, noe spess oppsett? Effekter? Hva tenker du? EDIT: Noe navn på sida di? Endret 22. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Det er ikke noe navn for øyblikket. Bare kall den mobil xxxx . com så lenge. Som sagt tenker jeg meg en litt lys side. ikke for mærk. Gjerne et søk på siden. Meny til venstre og en til høyre for poll eller annet. EDIT: Du kan kontakte meg på msn en liten stund fram nå. Endret 22. juni 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dette tror jeg blir bra, du har fått to _flinke_ folk til å hjelpe deg. Gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Dette tror jeg blir bra, du har fått to _flinke_ folk til å hjelpe deg. Gleder meg til å se resultatet Det er jeg meget klar over. Er meget glad for at de vil hjelpe og tror det skal bli bra selv. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) I stedet for å få lokaltog til å mekke et omfattende publiserings-system til deg, kan du liksågodt satse på et ferdig publiserings-system som jeg vet blir bedre (no offence lokaltog, ingen her på forumet hadde orket å lage noe sånt for free ) http://wordpress.org/ http://www.textpattern.com/ Skal love deg at du ikke kommer til å mangle noe som helst hvis du tar en av de (spesiellt den siste) i bruk Endret 23. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 I stedet for å få lokaltog til å mekke et omfattende publiserings-system til deg, kan du liksågodt satse på et ferdig publiserings-system som jeg vet blir bedre (no offence lokaltog, ingen her på forumet hadde orket å lage noe sånt for free ) http://wordpress.org/ http://www.textpattern.com/ Skal love deg at du ikke kommer til å mangle noe som helst hvis du tar en av de (spesiellt den siste) i bruk Det er ikke bare det lokaltog skal gjøre det. Uansett tror jeg ikke dette blir bare for free. Vi får se hva lokaltog vil også får han hjelpe til så mye han ønsker (forhåpentligvis en del). Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Vi har nå startet arbeidet med siden. Dune har startet å designe. Jeg selv skriver noen artikkler men vi lokaltog venter på designet så han kan starte med sin del. Dette skal bi bra folkens. Flere oppdateringer kommer... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tar meg den frihet og røper at teamet har besluttet å ta en 4 ukers pause. Dette på grunn av ferie. Dere kan jo få se hva vi så langt har klart å skaffe fram: fish.PNG, fish.JPG Med det samme vil jeg si at jeg nå tar hele 4 ukers pause fra forumet. Først skal jeg 5 dager til Haugesund, og deretter 3 uker til Spanien. Så vi snakkes. *gone* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Likte designet veldig godt Dunestar. Dette kan bli bra! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 "Teamet"? Uansett: Sehr gut! Likte det veldig godt. Eneste at menyen så litt rar ut på grunn av at elementene ble "lengre og lengre". Men det er jo bare smakssak. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 stilig design, en ting though. ved mindre oppløsningern (1024X768) blir overgangen horisontalt i bakgrunnen veldig trappete.. det ser nesten ut som om det er vertikale streker på ca 20 px og ikke en sammenhengende bakgrunn.. med 1280x1024 ser alt fint ut. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Litt kantete grafikk? Ellers var det veldig bra. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 "Teamet"? Uansett: Sehr gut! Likte det veldig godt. Eneste at menyen så litt rar ut på grunn av at elementene ble "lengre og lengre". Men det er jo bare smakssak. Teamet består av dunestar, lokaltog, øyvind og meg selv. Lokaltog står for programeringa, dune for design og jeg lager artikler med øyvind. Tror ikke dune får sett kritikken deres før om fire uker men det er bra med kritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå