Gå til innhold

9200!, er det noe jeg kan gjøre?

Anbefalte innlegg

hei sitter med et ati radeon 9200 på jobben med 128mB minne og 64-bit buss agp4X

core 250@300

minne 166@ 200

100% stabilt og lurte på om det er mer jeg kan gjøre som (eks,øke til 128bit buss, overklokke mer,flahe) jeg har ikke temp sensor i bios så jeg kan ikke si hvilken temp det er

P.S har ikke lyst til og hive kortet i søppla :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei sitter med et ati radeon 9200 på jobben med 128mB minne og 64-bit buss agp4X

core 250@300

minne 166@ 200

100% stabilt og lurte på om det er mer jeg kan gjøre som (eks,øke til 128bit buss, overklokke mer,flahe) jeg har ikke temp sensor i bios så jeg kan ikke si hvilken temp det er

P.S har ikke lyst til og hive kortet i søppla 

Da må du nok klokke lengre..... Kanskje legge til litt mer kjøling!

Lenke til kommentar

core 250@300

minne 166@ 200

P.S har ikke lyst til og hive kortet i søppla 

Da må du nok klokke lengre..... Kanskje legge til litt mer kjøling!

som og feste en 80/92mm vifte på kortet :wee:

Lenke til kommentar
Skal du spille på jobben eller? Fy! ;)

Uansett, det er ikke så mye overklokkingsrom på 9200 korta, minnet er som oftest det som sier stopp først. Kan godt være du kan skvise noe ekstra ut av kortet med bedre kjøling, men det blir vel godt lite.

spiller bf i pausene og vill ha litt kvalitet (det er dette som er flaskehaten!?)

skal prøve og sette en vifte på om en måned :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...