Bruun Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har også en Kiss DP500 , med TinyStocks 2.8.3 FW og er godt fornøyd med denne. Skal modde denne til en DP508 iløpet av uka , elsker slike leketøy. OT:Skulle ikke denne vært under Annet om hardware ? Takk for tipset om den fw'n, jeg har lett lenge etter en god erstatning til den sugne firmwaren til KiSS. Lenke til kommentar
Geni Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 kjøpte asono for et ca en måned siden, KJEMPE fornøyd! Den leser alle de divxene jeg har mata den med... ANBEFALES Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg er temmelig rån00b når det gjelder dette, så dette er kanskje et dumt spørsmål. But here goes: Om du brenner f.eks. 3-4 divx på en DVD-R, og setter den inn i en av disse (f.eks. eltax dv-400), vil jeg da kunne velge hvilken av de jeg vil se? Eller vil de bare spille den første? Sikkert et helt idiotisk spørsmål, men den som spør går ikke rundt og undrer seg i det uendelig. kozemoze Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Carnatus: Du vil 80% sikkert kunne velge, avhengig av hvilken spiller det er snakk om. Kjøpte nettopp Kiss dp-1500 og denne var oppe å kjøre på 5 minutter og spilte av bøttevis med divx/xvid via nettverkskabelen - in no time Denne kan dessuten moddes ved å plugge i en 2,5" harddisk under panseret. Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Carnatus: Du vil 80% sikkert kunne velge, avhengig av hvilken spiller det er snakk om. Kjøpte nettopp Kiss dp-1500 og denne var oppe å kjøre på 5 minutter og spilte av bøttevis med divx/xvid via nettverkskabelen - in no time Denne kan dessuten moddes ved å plugge i en 2,5" harddisk under panseret. Takk for svar! Denne saken har jeg vurdert tidligere, KISS DP-1500 altså. Støtter slike spillere subtitles? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har begge disse 2 og er meget fornøyd http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124558&cks=PRL http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
alfern Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Carnatus: Du vil 80% sikkert kunne velge, avhengig av hvilken spiller det er snakk om. Kjøpte nettopp Kiss dp-1500 og denne var oppe å kjøre på 5 minutter og spilte av bøttevis med divx/xvid via nettverkskabelen - in no time Denne kan dessuten moddes ved å plugge i en 2,5" harddisk under panseret. Takk for svar! Denne saken har jeg vurdert tidligere, KISS DP-1500 altså. Støtter slike spillere subtitles? Ja, den støtter undertekster. Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Carnatus: Du vil 80% sikkert kunne velge, avhengig av hvilken spiller det er snakk om. Kjøpte nettopp Kiss dp-1500 og denne var oppe å kjøre på 5 minutter og spilte av bøttevis med divx/xvid via nettverkskabelen - in no time Denne kan dessuten moddes ved å plugge i en 2,5" harddisk under panseret. Takk for svar! Denne saken har jeg vurdert tidligere, KISS DP-1500 altså. Støtter slike spillere subtitles? Ja, den støtter undertekster. jeg må tydeligvis ha det inn med teskje Men, undertekster på divx også? Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har bare hørt positive tilbakemeldinger om denne. Den er jo ganske fet + den er ikke så veldig dyr lenger heller Edit: bedre bilde: her og en liten "review" der Jeg har den spilleren. Forsåvidt meget fornøyd med den. Den har sine barnesykdommer, som sakte men sikkert forsvinner med stadige firmware-oppdateringer. Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 En Xbox med en "potetgull" oppi tar jo alt av formater... Greit å bruke som mediasenter i stuak. Offtopic: Salt og pepper, eller vanlig paprika? Lenke til kommentar
p0lse Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 asså, må bare flire :!: invester heller noen kroner i en skikkelig dvd spiller og ikke slike jallamerker! Lenke til kommentar
xoop Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 asså, må bare flire :!: invester heller noen kroner i en skikkelig dvd spiller og ikke slike jallamerker! Nevn en "skikkelig" DVD spiller som støtter DivX da, siden det var det trådstarter ville ha. Selv foretrekker jeg også skikkelig DVD spiller til DVD filmer, og PC eller Xbox til DivX. Disse DivX DVD spillerne har seriøse codec problemer uansett. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Mange av spillerne kan faktisk oppgraderes, og da kan seriøse codec problemer løses. Vil han ha et kjent merke med støtte for divx så kan han kjøpe seg en Philips. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Carnatus: Du vil 80% sikkert kunne velge, avhengig av hvilken spiller det er snakk om. Kjøpte nettopp Kiss dp-1500 og denne var oppe å kjøre på 5 minutter og spilte av bøttevis med divx/xvid via nettverkskabelen - in no time Denne kan dessuten moddes ved å plugge i en 2,5" harddisk under panseret. Takk for svar! Denne saken har jeg vurdert tidligere, KISS DP-1500 altså. Støtter slike spillere subtitles? Ja, den støtter undertekster. jeg må tydeligvis ha det inn med teskje Men, undertekster på divx også? ja Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Noen som vet hvilke spillere som IKKE støtter subtitles på DivX/Xvid ? (i formatet .sub .srt) Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Fett. Tror jeg skal kjøpe den KISS saken da, takk for oppklaring på spørsmålene mine alle sammen! Lenke til kommentar
staljin Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Hei, Ser at denne Eltax/Tangent D-400 player har støtte for AC-3 audio formatt. Betyr det at DivX filmene med AC3 lydspor kan spiles av? Vil det si at jeg får surround lyd i DivX filmer hvis jeg kobler denne DVD spiller til hjemmekino reciever? Har Asono DVDX70 men den har ikke støtte for AC3/DTS lydspor. Staljin Endret 3. september 2004 av staljin Lenke til kommentar
pekki Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvordan er støyen fra disse spillerne? Ved avspilling av divx eller DVD? Eltax? Kiss? Husker den første Kiss spilleren som kunne spille MP3. Den støyet som et uvær... Lenke til kommentar
pekki Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvilke type harddisker kan man sette inn i en Kiss spiller? 3,5" eller 2,5" Funker alle disker? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
xoop Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hvordan er støyen fra disse spillerne? Ved avspilling av divx eller DVD?Eltax? Kiss? Husker den første Kiss spilleren som kunne spille MP3. Den støyet som et uvær... De første KiSS'ene (1302 og 1502) bråkte som et uvær. På de nye er hastigheten låst sånn at de er helt lydløse. Vet ikke hvordan der er med Eltax og andre merker, men jeg vet at de nye KiSS'ene er helt stille. Endret 6. september 2004 av xoop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå