eQunix Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Å skyte gjennom veggen er ikke juksing.. Spiller ikke CS engang, men jeg er temmelig lei alt det usaklige som blir pålagt moden. Alle spill har folk som jukser, desto flere som spiller det, desto flere jukser. Håper dette er en mulighet i bfv også.. Blir temmelig usaklig hvis en fyr kan gjemme seg i ei stråhytte mens du hamrer løs på han med en mitra fra helikopteret? Eller overleve bomber for den saks skyld. Trådstarter refererer til Wallhack. Dersom det er INTEGRERT wallhack i CS så er saken en annen, men å laste ned en hack er KUN patetisk. Å utnytte spillet sine "svakheter" er selvsagt bare smart. Men om dette er tilfelle, overrasker det meg at det ikke er utbedret i en patch. Greit, du har åpenbart ikke skjønt poenget med denne tråden, ikke post flere innlegg du så slipper du og drite deg ut Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Synes det var en fin-fin guide jeg. Nuke er vel det største haxemappet i CS så jeg tror det er mange som har nytte av den der. Og til alle dere som slenger med leppa ubegrunnet. Huff huff, det er sånne som dere som får meg til å håpe på VISA-betalingssystem på CS:source. Da slipper seriøse spillere (Kremt --> meg <-- kremt) å bry seg om de prepubertale kommentarene deres. Mora deres roper på dere: Gå å rydd gutterommet! Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Huff huff, det er sånne som dere som får meg til å håpe på VISA-betalingssystem på CS:source. Genial idè Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 La dem sitte der med cs til de blir gamle å grå, de lærer jo ingenting med å jukse. Nei, cs var kult før det ble så mye cheating. Tror det er noen som ikke har forstått hva "HAXX" egentlig er? Vi referer ikke til juksing i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 La dem sitte der med cs til de blir gamle å grå, de lærer jo ingenting med å jukse. Nei, cs var kult før det ble så mye cheating. Dette er jo ikke snakk om cheating da.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Slettet da jeg nekter å få advarsel fordi jeg slenger dritt om CS Endret 24. juni 2004 av zaico Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Trådstarter refererer til Wallhack. HVA I HELVETE SNAKKER DU OM? Hva med og faktisk LESE guiden før du hoster opp spydige kommentarer? Hva jeg snakker om? Jeg kommenterer ditt første innlegg. Sort på hvitt. Har lest igjennom den noen ganger nå og det refereres til wallhack. Om det "betyr" noe annet enn cheating på "CS" språk, så gjerne for meg, men ikke forvent at alle er familiære med "elit3 haxx0r 3k" terminologien som herjer i CS rekkene. En annen ting er at du bør holde deg for god for slikt språkbruk om du har håp om å bli tatt nogenlunde seriøst på et offentlig forum. Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Å skyte gjennom veggen er ikke juksing.. Spiller ikke CS engang, men jeg er temmelig lei alt det usaklige som blir pålagt moden. Alle spill har folk som jukser, desto flere som spiller det, desto flere jukser. Håper dette er en mulighet i bfv også.. Blir temmelig usaklig hvis en fyr kan gjemme seg i ei stråhytte mens du hamrer løs på han med en mitra fra helikopteret? Eller overleve bomber for den saks skyld. Trådstarter refererer til Wallhack. Dersom det er INTEGRERT wallhack i CS så er saken en annen, men å laste ned en hack er KUN patetisk. Å utnytte spillet sine "svakheter" er selvsagt bare smart. Men om dette er tilfelle, overrasker det meg at det ikke er utbedret i en patch. Greit, du har åpenbart ikke skjønt poenget med denne tråden, ikke post flere innlegg du så slipper du og drite deg ut Jeg har skjønt at dette ikke er å cheate. Det ble også poengtert i mitt andre innlegg at dersom dette ikke var ved hjelp av en cheat, så var det en selvfølge å bruke. Les litt nøyere neste gang så slipper DU å drite deg ut.. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Trådstarter refererer til Wallhack. HVA I HELVETE SNAKKER DU OM? Hva med og faktisk LESE guiden før du hoster opp spydige kommentarer? Hva jeg snakker om? Jeg kommenterer ditt første innlegg. Sort på hvitt. Har lest igjennom den noen ganger nå og det refereres til wallhack. Om det "betyr" noe annet enn cheating på "CS" språk, så gjerne for meg, men ikke forvent at alle er familiære med "elit3 haxx0r 3k" terminologien som herjer i CS rekkene. En annen ting er at du bør holde deg for god for slikt språkbruk om du har håp om å bli tatt nogenlunde seriøst på et offentlig forum. Wallhack er da ikke nevnt i guiden? Ikke 1337-cs-snakk heller. En annen ting er at du bør holde deg for god for slikt språkbruk om du har håp om å bli tatt nogenlunde seriøst på et offentlig forum. Vis du leser _ALLE_ andre mine innlegg her på forumet ser du at jeg aldri har hevet stemmen min slik. Men jeg klarer ikke holde meg når det snakkes om anklaging for cheat/ anklaging for å oppfordre til cheat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) ehhh... må bare få presisere at dette innlegget ikke er skrevet av meg, men av S_A_Phoenix, mens jeg satt på dass å dreit.. Det betyr ikke at jeg er uenig, for denne type " haxing " ( WTF ) dreiv jeg med for 4 år siden.. Da blei det akuratt som nå, kalt for cheat... Men det er bare n00bsa som er forbanna, fordi dem suger så jævlig, mens vi eldre kara med skillz, fliser dem hardt i CS ... Men for dem som ikke veit, eller har skjønt på egenhånd, at noen kuler gjennom døra er smart før dem stormer, så er er jo dette greit, så dem kan lære seg noe... Vi "eldre kara" på 16 år Edit: Fin guide btw, j00 d1d t3h great j0b. Endret 28. juni 2004 av Slettet-VqMh8ni9 Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 http://marius.lsdata.no/demos/teamok_vs_bg.zip <- last ned og spec misery ineyes så får du se wallshooting i realiteten Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 de_nuke demoen såklart Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 sk-player er anbefalt og det var cb mot ikkje altfor dårlige folk, skal forresten i steam-apps og så i cstrike Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 er deilig og drive med såndt på crazyjump banene for der kan du skyte mellom ver boks Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 uten og ha lest gjennom alle innlegg lurer jeg på om det er de samma haxe stedene på css? eller om noe har blit endret? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) *** Denne tråden er rett og slett så mye jobb å rydde opp i, og har vært stengt tidligere på bakgrunn av spam og dårlig oppførsel, at den stenges for godt denne gang! *** Endret 17. juli 2007 av Patience Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg