Gå til innhold

"Haxe" guide - Hvordan treffe bra gjenomm veggen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahahhahahhhaha haxe haehaehha cs miljøet topper seg sjøl igjen. 10 poeng med 5 stjerner, terningkast 6, og 30 mann og danseband med tomla i været for gjennomførte illustrasjoner, men uttrykket i seg sjøl er lammere enn Christopher Reeve.

Go y00! y00 ze ub3r 1337 g4m3r!!!111oneonoeoeen

Lenke til kommentar

Uffda... kanskje en idé å stenge denne tråden.

 

EDIT : Ble noen sinte brukere der gitt. Hehe. Kan være enig i at tråden har en viss nytteverdi, men hold off-topic snakk utenom tråden, ok? Småsnakk kan gjøres i off-topic forumet vårt.

 

Mer off-topic, så stenges den igjen. Dere har fått en sjanse til :-)

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Uffda... kanskje en idé å stenge denne tråden.

 

EDIT : Ble noen sinte brukere der gitt. Hehe. Kan være enig i at tråden har en viss nytteverdi, men hold off-topic snakk utenom tråden, ok? Småsnakk kan gjøres i off-topic forumet vårt.

 

Mer off-topic, så stenges den igjen. Dere har fått en sjanse til :-)

Og stenge tråden er det mest tåpelige jeg har hørt.

 

Hvorfor skal vi som brukere bli straffet fordi noen ikke kan oppføre seg?

Slett innleggene deres og eventuelt gi dem advarsel mener jeg.

 

Edit: Vis du føler for det så kan du godt sette denne som sticky.

Endret av eXploid
Lenke til kommentar

Mer off-topic, så stenges den igjen. Dere har fått en sjanse til :-)

Og stenge tråden er det mest tåpelige jeg har hørt.

 

Hvorfor skal vi som brukere bli straffet fordi noen ikke kan oppføre seg?

Slett innleggene deres og eventuelt gi dem advarsel mener jeg.

 

Edit: Vis du føler for det så kan du godt sette denne som sticky.

Legger svar på dette i forumet, da det ikke bare gjelder eXploid.

 

Takk for tilbakemelding, men klager på moderatoravgjørelser tas opp med den aktuelle moderator på PM. Forumet skal ikke lastes med slike ting. To brukere tok dette opp med meg på PM (riktig måte å gjøre det på), og jeg valgte å åpne den igjen med en advarsel om ikke å komme med mer off-topic.

 

Problemet her, ser du, er at det er veldig mye off-topic på dette forumnettverket, og da blir det vanskelig å finne noe nyttig i de trådene som i utgangspunktet ser ut som kan inneholde ett svar på det spørsmål som blir stilt i emnetittelen. Mange bruker søkefunksjonen før de lager en ny tråd, men færre og færre gidder det om de må tråle side opp og side ned med off-topic for å finne noe nyttig. Det trodde jeg alle forsto. Småsnakk kan dere gjøre i off-topic forumet... det er derfor det er der.

 

Når det gjelder å slette alle off-topic poster, og gi advarsel, så er det en ganske alvorlig stor jobb... skal vi slette alt som er off-topic på forumet må vi ansette noen på heltid til å drive med sånt. Vi moderatorer er frivillige. Bedre å true med å stenge en tråd, eller faktisk stenge den om ting går over streken.

 

Anbefaler at du, og alle andre som har noe å si, sender meg en PM om det. Større sjanse for at jeg får beskjeden, og vi slipper å plage andre med det.

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅkeii hvor dumme er dere?

Fytta faen hvis dere alle har downs og iq på 5 kan jeg skjønne poenget med denna totalt mongo artikkelen.

FY FYYYAAENNN

skyte gjennom vegger er basic kunnskap i cs din fordømte søpleskalle.

Cs har blitt spelt i snart 100år så jeg tror ikke at detta ubrukelige dritet ditt kommer til nytte. Faen du er like nyttig som en svart sosialklient uten bein.

Skaff deg en utdannelse så kanskje du får litt bedre logikk din svarte faen.

Fy faen håper ikke du er like stygg som du er dum.

 

 

 

 

 

Vennlig hilsen S_A_PHOENIX lånt bruker.

Faaaenn du er dum

 

 

Beskytt konge og fedreland mot dissa idiotene.

Lenke til kommentar

ehhh... må bare få presisere at dette innlegget ikke er skrevet av meg, men av S_A_Phoenix, mens jeg satt på dass å dreit..

 

Det betyr ikke at jeg er uenig, for denne type " haxing " ( WTF ) dreiv jeg med for 4 år siden.. Da blei det akuratt som nå, kalt for cheat... Men det er bare n00bsa som er forbanna, fordi dem suger så jævlig, mens vi eldre kara med skillz, fliser dem hardt i CS ... Men for dem som ikke veit, eller har skjønt på egenhånd, at noen kuler gjennom døra er smart før dem stormer, så er er jo dette greit, så dem kan lære seg noe... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...