Gå til innhold

"Haxe" guide - Hvordan treffe bra gjenomm veggen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste grunnen jeg kan se til at folk bruker uttrykket "haxing" for å drepa gjennom vegger er at det bare er whiny skrikeunger igjen som spiller cs og blant dem så er alt som kan drepa dem sjøl refert til som "the hax". Det er så lamt at jeg ikke har ord for det.

 

Akkurat som om jeg skulle skrivd review på film og sagt det var dansing eller jolta en maskin til døde og kallt det pissing. Hva sier dem når en kar faktisk jukser da? ..trur forresten ikke jeg er interessert i å vetta det.

Endret av Monsoon
Lenke til kommentar
ÅÅÅÅkeii hvor dumme er dere?

Fytta faen hvis dere alle har downs og iq på 5 kan jeg skjønne poenget med denna totalt mongo artikkelen.

FY FYYYAAENNN

skyte gjennom vegger er basic kunnskap i cs din fordømte søpleskalle.

Cs har blitt spelt i snart 100år så jeg tror ikke at detta ubrukelige dritet ditt kommer til nytte. Faen du er like nyttig som en svart sosialklient uten bein.

Skaff deg en utdannelse så kanskje du får litt bedre logikk din svarte faen.

Fy faen håper ikke du er like stygg som du er dum.

 

 

 

 

 

Vennlig hilsen S_A_PHOENIX lånt bruker.

Faaaenn du er dum

 

 

Beskytt konge og fedreland mot dissa idiotene.

"ok"

Lenke til kommentar

"Terminator" må bare le av deg, det der var det mest tåpelige du noen gang har sagt eller kommer til og si her på forumet, det finnes mange som ikke vet at det går and og skyte igjennom vegger til og med! så vis du skal grine og suttre kan du jo la være og poste i det hele tatt. :laugh:

 

 

eXploid: Synes det var utrolig fint at du tokk deg tid til og lage denne posten, jeg vet ikke med dere, men jeg dro i allefall nytte av den :)

 

 

EDIT: Denne tråden MÅ bli en sticky :thumbup:

 

EDIT2: Noen som vet hvor jeg kan laste ned flere "se-igjennom-veggen" maps? ;)

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
EDIT2: Noen som vet hvor jeg kan laste ned flere "se-igjennom-veggen" maps?  ;)

http://liquidsun.org/nitehawk/spam.rar

 

De_Nuke

De_CPL_Mill

De_Train

 

Tror det er kun de som finnes.

 

 

Skal finnes sk_insider_dd2 også. men jeg finner den ikke

 

Edit: Takk for støtten. Blir litt deprimert av og brukt så lang tid på denne guiden og så bli flammet av en wanabe. :(

Endret av eXploid
Lenke til kommentar

Synes også tråden er fin. De som spiller mye CS synes nok denne tråden er teit, men for mange er nok guiden nyttig. Selv spiller jeg Quake 3 men hvis jeg skulle startet og spilt CS ville jeg sett gjennom noen slike guider før jeg startet.

 

Stå på eXploid.

 

Fleste av de som er imot denne tråden er bare useriøse kyllinger som vakler rundt og får sexuell tilfredstillelse av å hakke på andre som bidrar med noe.

 

Og JA jeg er trøtt.

Lenke til kommentar

Denne tråden sier igrunn alt om CS. Det ER virkelig ingen grenser for hvor lavt man kan synke. Skremmende. :thumbdown: Ord blir fattige..

 

Cheating er patetisk.

 

Nei takke seg til BFV.. :love:

 

Måtte BFV ALDRI invaderes av unger som cheater over en lav sko for å høyne statsen sin.

Endret av Englebarn
Lenke til kommentar

Å skyte gjennom veggen er ikke juksing.. Spiller ikke CS engang, men jeg er temmelig lei alt det usaklige som blir pålagt moden. Alle spill har folk som jukser, desto flere som spiller det, desto flere jukser.

 

Håper dette er en mulighet i bfv også.. Blir temmelig usaklig hvis en fyr kan gjemme seg i ei stråhytte mens du hamrer løs på han med en mitra fra helikopteret? Eller overleve bomber for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Å skyte gjennom veggen er ikke juksing.. Spiller ikke CS engang, men jeg er temmelig lei alt det usaklige som blir pålagt moden. Alle spill har folk som jukser, desto flere som spiller det, desto flere jukser.

 

Håper dette er en mulighet i bfv også.. Blir temmelig usaklig hvis en fyr kan gjemme seg i ei stråhytte mens du hamrer løs på han med en mitra fra helikopteret? Eller overleve bomber for den saks skyld.

 

Trådstarter refererer til Wallhack. Dersom det er INTEGRERT wallhack i CS så er saken en annen, men å laste ned en hack er KUN patetisk. Å utnytte spillet sine "svakheter" er selvsagt bare smart. :) Men om dette er tilfelle, overrasker det meg at det ikke er utbedret i en patch.

Endret av Englebarn
Lenke til kommentar

Dette er riktignok relativt allmenn kunnskap, det å skyte gjennom veggene, men mange har godt av noen ekstra tips. Blant annet det med å bruke "stopsound" for å høre om du treffer. "Stopsound" er for øvrig ikke lov i følge de offisielle CPL-reglene, som ofte spilles i større turneringer.

 

En ting jeg - som spilte CS i tre år aktivt tidligere - fant god lærdom i, var bildene med de forskjellige plassene man kunne skyte gjennom. Jeg visste om ganske mange av de, men det var mange som var helt nye for meg - og som jeg bare må få takke for :)

 

Takk for en relativt lettlest guide (Språket var dog noe labert, men det kan man bare ignorere, og heller bry seg om stoffet). Kudos for at du har lagt ved bilder, samt noen tips. Generelt er dette en god guide for de som spiller CS for første gang, eller som trenger å få frisket opp "haxxe-kunnskapene" sine litt.

 

Ps. "Å haxe" kommer vel fra at folk alltid kalte det "hax" når du skjøt gjennom veggen, for å hinte om at du jukset. Etter hvert har dette blitt et ganske vidt begrep, og tydeligvis er det noen som har fått det for seg at de skal kalle å drepe noen gjennom veggene "å haxe". Selv har jeg problemer med å forstå hvorfor dere ikke kan finne i et nytt ord, men jeg forstår godt hvorfor det er det ordet det er.

 

- Loeve out

Lenke til kommentar

 

(Språket var dog noe labert, men det kan man bare ignorere, og heller bry seg om stoffet).

 

:blush:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ps. "Å haxe" kommer vel fra at folk alltid kalte det "hax" når du skjøt gjennom veggen, for å hinte om at du jukset. Etter hvert har dette blitt et ganske vidt begrep, og tydeligvis er det noen som har fått det for seg at de skal kalle å drepe noen gjennom veggene "å haxe". Selv har jeg problemer med å forstå hvorfor dere ikke kan finne i et nytt ord, men jeg forstår godt hvorfor det er det ordet det er.

 

 

DETTE er det jeg har prøvd å forklart i tråden min. Vis du ikke har noe i mot det, bruker jeg forklaringen din i guiden.

 

 

Takk for en konstruktiv kommentar (i forhold til mange andre).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...