Jakke Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 JEg har et par spørsmål om Netconnection: 1. Hvor lang leveringstid har de? (til Lofoten, kanskje) 2. Har de problemer, de svarer ikke på noen mail?! 3. Suger de? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) jeg kjøpte en psu der en gang. tok veldigt lang tid før jeg fikk den , 2,5 veker (microplex 3 dager) jeg har aldri sent mail til den men jeg vil konkludere med at de suger. EDIT: feilpostet. Endret 22. juni 2004 av MagE Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) 1- Avhengig av hvor rask du er til å komme deg til lofoten og så sende ordren. 2- Alle har problemer, spørsmålet er hvilke? 3- Den tjenesten kan ikke kjøpes hos netconnection, prøv heller eros.no Edit: Ta denne posten med en megaklype salt, kunne bare ikke dy meg da jeg synnes at ordet suger ikke passer helt inn . Endret 22. juni 2004 av Malvado Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Her er en annen tråd om erfaringer med netconnection. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 1- Avhengig av hvor rask du er til å komme deg til lofoten og så sende ordren.2- Alle har problemer, spørsmålet er hvilke? 3- Den tjenesten kan ikke kjøpes hos netconnection, prøv heller eros.no Edit: Ta denne posten med en megaklype salt, kunne bare ikke dy meg da jeg synnes at ordet suger ikke passer helt inn . Kondomeriet.no er også å anbefale... eller stikk innom en av butikkene dems. De har dukker som kan suge.... Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 JA!!! De suger sinnsykt, har aldri opplevd dårligere service. Har STORE problemer med de akkurat nå for tiden, har holdt på i til sammen 2 måneder. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 De hadde sikkert klart og suge en bowling kule gjennom ett sugerør Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 JEg har et par spørsmål om Netconnection: 1. Hvor lang leveringstid har de? (til Lofoten, kanskje) 2. Har de problemer, de svarer ikke på noen mail?! 3. Suger de? 1 - det får du spørre posten om.. men jeg tipper 2-4 dager.. 2 - hvor lenge siden er det at du sendte mail ? hvis ikke de svarer på mail så er det bare til å ringe dem 3 - hvis det er det du er ute etter, så vil det være billigere for deg å ta deg en tur til kabelvåg eller leknes (også kjent som loch-ness) Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Når ordren hos Netconnection er registrert og du får ditt ordrenr står det nederst på siden: Dersom du ikke har mottatt en leveringsbekreftelse fra oss innen to dager, vennligst send oss en mail. Litt snålt da siden de overhodet ikke svarer på mail, hverken fra [email protected] eller [email protected]. Litt kjipt å ikke få noe som helst ordrebekreftelse da, det er lett å begynne å spekulere på om ordren er registrert i det hele tatt. Og hvilket telefonnr skal vi ringe? Nummeret oppgitt på nettsida deres er jo et faksnr. Har ikke prøvd å fakse dem. men tviler på det nytter noe mer enn å sende en mail Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 JA!!! De suger sinnsykt, har aldri opplevd dårligere service. Har STORE problemer med de akkurat nå for tiden, har holdt på i til sammen 2 måneder. Ta kontakt med Forbrukkerrådet og få hjelp til å sende en skriftlig klage til Netconnection. Hvis det ikke hjelper kan du bare gå videre med saken. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg bestilte for en uke siden... de har ikke tlf. nummer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå