Gå til innhold

Endelig drømme pcen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nesten problemer med å godta at det er snakk om en Dell-maskin.

 

Personlig sverger jeg til dette oppsettet, som jeg selvfølgelig har laget selv. ;)

 

S-ATA-kontrolleren er kjekk å ha, samt diskettstasjonen. :yes:

 

Vifter kjøpes hos Microplex. Dette er min drømme-PC! :w00t:

Det så bra ut det... men har alerede bestilt fra dell... Kansje jeg har kjøpt katta i sekken da :yes:

Lenke til kommentar
Har jeg vært deg har jeg gått for alienware!

De har nå dual grafikkort som faktisk gir 80 % bedre ytelse enn 1 grafikkort. Sykt. KUN alienware har dette.

men drivere er ikke så farlig? trenger ikke kunne spille spill, så lenge man kan ta syntetiske tester å vise syk ytelse. :p

Endret av Peder82
Lenke til kommentar
Jeg også! :thumbup:

Men jeg ville heller kjøpt AMD FX-53 (socket 939), et hovedkort MED PCIe og X800XT (PCIe), et par raptorer i raid 0 til OS og programmer og en stor harddisk til å lagre annet på... Også en bra 19" flatskjerm.

Jepp, helt enig. Lite vits å svi av så mye på et system som faktisk ikke støtter 64-bit.

Den kan da diskuteres, selv om jeg er helt enig med FX53. Men hvis man først er i gang med drømminga ville jeg hatt 2xOpteron. De som har det sier at det er totalt overlegent alt annet de har prøvd.

 

Ugle: Artig nå? :roll:

Lenke til kommentar
*zapp* !!!!!!!!!!!! *snipp*

Pass på tegnbruk

 

Om du bruker mange utropstegn og spørsmålstegn blir du ikke sett på som seriøs.

Unngå å bruke mer enn ett spørsmålstegn eller utropstegn, og ikke sett utropstegn

og spørsmålstegn rett etter hverandre.

 

Unnskyld for Off topic, men synes jeg burde si i fra... (det ble plutselig kjip lesning..)

Lenke til kommentar

ahhh, en dag har jeg lyst å jobbe hos Dell.. så jeg kan le BLOD av alt det folk kjøper, jeg kan love deg det gutten min, at du har gjort et meget dårlig kjøp..

innen den tid du trenger 2gb med minne så er resten av pc`en gammal...

1024mb er mer enn nok og da har du allerede spart 5000;- av summen.

for å ikke snakke om prosessor valget, selv jeg som er Intel fan så det holder hadde heller kjøpt meg en AMD 64-bits prosessor, eller kjøpt den 3,2ghz`en i stede for 3,6 en og spart 4200 på det (jeg kjører min 2,8 på 3,4ghz med orginal kjøler helt fint) selv om 3,2 er mer en nok. Jeg ville og ha valgt en Raptor disk til OS og spill harddisk (delt den i 2) og hatt en IDE disk eller to til annet lagring..

Hadde pc`en blitt satt sammen på en web-shop etter behov så hadde den kommet på rundt 20.000 -25000 og den hadde vert like god som Dell`en. Tenk hvis du hadde gjort det og spart resten, så kunne du oppgradert pc`en din når den ble gammel til det heftigste en gang til! Ja, det er ikke så mange år igjen den pc`en har... Tilslutt så må jeg si gratulerer med heftig pc, men jeg har mye tro på at du vil angre! Gi meg en 3DMARK test (og andre) og in-game FPS så kan du se om den var verdt 40k. over og ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...