Amesos Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kampen ble nettop ferdig og resultatet ble 2-2, som gjorde at de begge ble sent videre. Tror dere at dette var avtalt spill, eller bare tilfeldigheter? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Sikkert ikke avtalt spill, menne tror det kommer til å bli bråk rundt det siste minuttet (trille ball på sekstenmeteren uten å bli avbrutt-minuttet).. edit: mm Endret 22. juni 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det er tilfeldigheter/flaks. Sverige slet som de aldri har slitt, så de virket hvertfall ikke veldig avtalt. Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg kan heller ikke tro at det var avtalt spill, men kan bare tenke meg som står i det italienske avisene i morgen Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Virka ikke helt avtalt, men kan være for alt vi vet. Lenke til kommentar
bitte Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Tviler sterkt på at det var noe avtalt, men italienerne vil nok påstå noe annet. Skal bli morsomt å se ka de kommer med av anklager og beskyldelser nå. Men jeg er storfornøyd med Danmark og Sverige videre og Italia ute. Håper de klarer kvartfinalene også. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Den italienske treneren sa vel at han antok det ikke var avtalt, får se hva avisene sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det var definitivt ikke avtalt. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Ingen tabber , alle kriget hele tiden . Tilfeldigheter at det ble 2-2 , kun 30 sekunder eller mindre de trillet ball i avvente på avblåsning (ville ikke risikere å gå ut med evt. angrep/kontring ,naturlig spør du meg) . Synd for Italia men de skulle ha spilt bedre tidligere ,så hadde de sluppet å være avhengig av andres resultat ,istedet for å fantasere om fusk (stikkord: dårlige tapere ). "To bad" Italia , ta med dere spytteklysene og dra hjem , slutt å skylde på andre. ... Endret 23. juni 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Absolutt ikke avtalt.. Langt ifra.. Men blir artig å se de italienske avis-overskriftene i morgen Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Etter å ha sett kampen så var det nok ikke avtalt nei. Da er de ihvertfall dyktige skuespillere. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er tilfeldigheter/flaks. Sverige slet som de aldri har slitt, så de virket hvertfall ikke veldig avtalt. Ja helt enig. Det kan umulig vært planlagt da sverige så ut til å slite. Er glad de begge kom videre. Liker ikke ikke italia og italienere. Skitne fortball spillere. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvis Italia hadde vært i Sveriges posisjon ville alle beskyldt dem for avtalt spill!!! Fordommer synes nå jeg. Det er litt rart når Sverige slapp inn 3 mål i kvallikken og Danmark ikke hadde slupett inn mål i mesterskapet så plutselig slipper de inn 2 mål hver! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Skitne fortball spillere. Jeg vet ikke om det var en typo eller ikke, men fortball var en JÆVLIG bra beskrivelse av den fotballen Italia spiller. ^^ Uansett, jeg tror det er forskjell på å avtale en match og å ville ha et resultat. Kan jo hende både svenskene og danskene innså hva som var best for fotballen og lot det bli sånn. Eller det kan hende at italienera er litt VEL paranoide og bør ta seg et tak. Noen som husker Italias sorti i VM for to år sida, for eksempel? Eller da de tapte for Frankrike for fire år siden? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Var skriveleif. Men... likte ikke oppførselen til sverige da de holdt ballen i den siste minutten. Usportslig. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Noen som husker Italias sorti i VM for to år sida, for eksempel? Jeg vil bare påpeke at den dommeren i vm for to år siden ble utestengt 40 kamper i sitt hjemland, og det var klart at de var ute etter å få ut Italia. Scoret 7 mål i gruppespillet 4 ble avblåst for feilaktig off-side. Det synes jeg sier litt! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 ja. den dommeren virket jo nesten kjøpt og betalt Men... likte ikke oppførselen til sverige da de holdt ballen i den siste minutten. Usportslig. sant nok. men så er ikke det der akkurat uvanlig på slutten av en kamp. forskjllen e bare at motstanderen ofte gjerne vil ta ballen Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Sakset fra VGnett: - Dette er en skam for fotballen, sier keeper Gianluigi Buffon til Aftonbladet, før han legger til: - Det synd for alle små barn som spiller fotball som får se at det kan gå slik som dette. - Så du er sikker på at det var avtalt spill? - Finner du noen som ikke tror det, spør Juventus-keeperen. Også Roma-backen Christian Panucci var skeptisk til hvordan både Sverige og Danmark tok seg videre. - Det er helt utrolig at det ble 2-2. - Du mener at resultatet var avtalt? - Tja... det var resultatet begge lag trengte. Det er klart det var fikset, det forstår alle. Nordboerne hadde en avtale. Nå drar jeg på ferie og gir blaffen i dette her, sier han oppgitt. Midtbanespilleren Gianluca Zambrotta er like oppgitt. - Jeg hadde ikke ventet dette resultatet, jeg forventet at de var sportslige, sier arbeidshesten og får støtte av lagkameraten Stefano Fiore: - Jeg vil ikke prate om 2-2, fordi jeg vil være sportslig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 ja. den dommeren virket jo nesten kjøpt og betalt Men... likte ikke oppførselen til sverige da de holdt ballen i den siste minutten. Usportslig. sant nok. men så er ikke det der akkurat uvanlig på slutten av en kamp. forskjllen e bare at motstanderen ofte gjerne vil ta ballen som om italia ikke har gjort det samme tidligere? de er jo mestrene på kynisk ball rulling når de ligger over... Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hva er d for noe med folk....noen som har sett conspiresi teori? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå