mrbard Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg var på planespotting i dag, og tok disse to bildene: Descent Descent II Selv ble jeg mest fornøyd med Descent II. Descent er mer som snapshot å regne. Kommentarer er som alltid velkomne. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Descent II var stilig! Var noe "amerikanskt" over det, litt O'Hare airport aktig om du skjønner. Sikkert bare fordi jeg har sett en del slike bilder derfra Hva slags kamera/linse/instillinger? Endret 22. juni 2004 av benjamin84 Lenke til kommentar
ilex Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 heh, trodde et øyeblikk det var snakk om Descent Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hva slags kamera/linse/instillinger? Tatt med Fujifilm FP S7000 Fokallengde: 31mm Blender F/8 Lukkertid 1/800 sek 200 ISO Det jeg likte litt ved descent II er at flyet ikke står helt rett i forhold til bakken. Det svinget litt fra side til side under innflygningen også. Endret 22. juni 2004 av mrbard Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 Descent II var stilig! Var noe "amerikanskt" over det.... Enig... Så ut som en scene i en film der hovedpersonen har vært ute og reist og kommer inn for landing... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg likte som de fleste her Descent II Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 heh, trodde et øyeblikk det var snakk om Descent Spillet Descent, ikke sant? Du er ikke alene. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 28. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 Off topic: Artig at det er flere her som husker spillet Descent. Det var vel i de dager da 386'en humpet og gikk.... *må klare å finne det igjen* Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 28. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 Spillet Descent, ikke sant? Du er ikke alene. Hehe tenkte oxo på dette, husket jeg spilte dette på 486 treeegt... har faktisk nr 1 liggende på CD her en plass... *lete* Brukte å spille Descent 2 over modem og greier! 28.8 Kbaud! BTW(for å ikke være helt OT) fine bilder, likte nr 2 best Du må prøve en dag med tåke eller mye støv/sand i luften å få med wing tip wortex på et slikt bilde, d er kult d! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Likte 2 best ja. MÅTTE bare si at jeg og spilte descent og tenkte på dette. På 486. Jeg styrte flyet og min nevø sikte elns.. Vi var faen så stressa når vi skulle rømme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå