blistering_nightmare Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 K-lite fuket bra for meg i går ........ gikk over til K-lite Resurrected / KLR (typo?) i dag og det funket meget bra EDIT: Så virus greiene nå.... Dersom dere har brannmur (SW eller HW basert) må dere oppgi dette .... ... win.xp har også inebygd brannmur ... vet ikke om den kan hindre... aldri brukt den hvordan tar man bort de brannmurene da ? Det kommer helt ann på hvilken brannmur du har... Vet ikke Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Da har du sikkert ikke brannmur, kanskje kun winXP sin branmur. Gå til Kontrollpanel(klassisk) -> Nettverkstilk. -> Høyreklikk din tilkobling og velg egenskaper -> Under avansert: skru av brannmur Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Lei av kaaza? Bruk Emule Face it..kaaza er bare vorspielprog Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 jaja... det er en annen sak og en annen disk... selv bruker jeg bit torrent og kazaa. Fordeler og ulemper med alt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 har hørt flere kompiser som har klagd over dette i det siste, selv har jeg ikke hatt noen problemer.. merkelige greier. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 http://www.filemirrors.com/search.src?type...litekpp243e.exe Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Personlig skjønner jeg ikke hvorfor folk bruker kaaza..det er greit å bruke det når man har fest og man ikke har den sangen gjestene leter etter. Men skal man ha rene og seriøse utgivelser så bruker man Emule eller Direct Connect. Men selfølgelig har ikke denne tråden noe med hva som er det beste programmet, men føler det er greit å få det ut Lenke til kommentar
runela Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg hadde og det porbleme på de gamle vesjonene. Men så lastet jeg ned en annen plas da funket det Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Kommer du inn på internett da? Hvordan tror du han kunne poste på forumet? Anbefaler forøvrig folket til å droppe kazaa lite og begynne med dc++ DC er fint og alt det der, men er ikke akkurat best hvis du skal ha tak i EN sang der og da.. Til det bruker det alt for lang tid til å starte opp, logge på hub'er osv.. Da er Kazaa bedre Endret 10. juli 2004 av Swoofah Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Uff, Kazaa Lite Ressurection anbefaler jeg ikke... Clean KMD Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Men skal man ha rene og seriøse utgivelser så bruker man Emule eller Direct Connect. Men selfølgelig har ikke denne tråden noe med hva som er det beste programmet, men føler det er greit å få det ut Hmmm...skal man ha høykvalitet på det man laster ned, vil nå jeg sverge til IRC-servere for min del. EMule/Donkey/Overnet har dog en god annenplass - sammen med Soulseek Lenke til kommentar
px Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Var det ikke Catch som blokkerte DC++? Hvor har du den opplysningen fra? En annen tråd her på forumet... orker ikke søke... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Uff, Kazaa Lite Ressurection anbefaler jeg ikke... Clean KMD Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 DC er fint og alt det der, men er ikke akkurat best hvis du skal ha tak i EN sang der og da.. Til det bruker det alt for lang tid til å starte opp, logge på hub'er osv.. Da er Kazaa bedre Derfor man bruker favoritt funksjonen. Finner som oftest alt jeg vil ha på dc, så lenge det ikke e noe sjeldent, bortgjemt drit. Bit torrent e også en god ting Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Var det ikke Catch som blokkerte DC++? Hvor har du den opplysningen fra? En annen tråd her på forumet... orker ikke søke... Har selv Catch og DC++ virka da sist gang jeg prøvde. Har ikke noe problem med å koble til eller å laste ned. Det kan hende siden jeg SDSL og de har mindre restriksjoner på de linjenem? Men det skulle da ikke ha noe å gjøre siden det er for private, så det er nok du som har tatt feil ISP her ja. Edit: Tok et lite søk, og det er nok BKK som struper DC++ Endret 10. juli 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Uff, Kazaa Lite Ressurection anbefaler jeg ikke... Clean KMD KMD som er full av SPyware og adware??? Popper opp reklame over alt og hele tiden!!! Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har du brannmur? Prøv og deaktiver den og se om det hjelper, gjør det det så vet du at det er brannmuren som er problemmet. Hvis du _LESER_ innlegget til trådstarter så har han slått av Firewall... Lenke til kommentar
blistering_nightmare Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Da har du sikkert ikke brannmur, kanskje kun winXP sin branmur. Gå til Kontrollpanel(klassisk) -> Nettverkstilk. -> Høyreklikk din tilkobling og velg egenskaper -> Under avansert: skru av brannmur det var ikke brannmuren hva kan det være da ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kommer du inn på internett da? Hvordan tror du han kunne poste på forumet? Anbefaler forøvrig folket til å droppe kazaa lite og begynne med dc++ Fra en maskin med internett? Maskinen min har vært nede et par ganger, og da spurte jeg på forumet, fra skolens datamaskiner. Merkelig det der jah.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå