Gå til innhold

Vedr Kazaa Lite

Anbefalte innlegg

K-lite  fuket bra for meg i går ....

.... gikk over til K-lite Resurrected / KLR (typo?) i dag og det funket meget bra :green:

EDIT: Så virus greiene nå....

Dersom dere har brannmur (SW eller HW basert) må dere oppgi dette ....

... win.xp har også inebygd brannmur ... vet ikke om den kan hindre... aldri brukt den :green:

hvordan tar man bort de brannmurene da ? :hmm:

Det kommer helt ann på hvilken brannmur du har...

Vet ikke :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig skjønner jeg ikke hvorfor folk bruker kaaza..det er greit å bruke det når man har fest og man ikke har den sangen gjestene leter etter.

Men skal man ha rene og seriøse utgivelser så bruker man Emule eller Direct Connect.

Men selfølgelig har ikke denne tråden noe med hva som er det beste programmet, men føler det er greit å få det ut :innocent:

Lenke til kommentar
Kommer du inn på internett da?

Hvordan tror du han kunne poste på forumet? :hmm:

Anbefaler forøvrig folket til å droppe kazaa lite og begynne med dc++

DC er fint og alt det der, men er ikke akkurat best hvis du skal ha tak i EN sang der og da.. Til det bruker det alt for lang tid til å starte opp, logge på hub'er osv.. Da er Kazaa bedre :)

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Men skal man ha rene og seriøse utgivelser så bruker man Emule eller Direct Connect.

Men selfølgelig har ikke denne tråden noe med hva som er det beste programmet, men føler det er greit å få det ut :innocent:

Hmmm...skal man ha høykvalitet på det man laster ned, vil nå jeg sverge til IRC-servere for min del.

EMule/Donkey/Overnet har dog en god annenplass - sammen med Soulseek

Lenke til kommentar
DC er fint og alt det der, men er ikke akkurat best hvis du skal ha tak i EN sang der og da.. Til det bruker det alt for lang tid til å starte opp, logge på hub'er osv.. Da er Kazaa bedre :)

Derfor man bruker favoritt funksjonen. Finner som oftest alt jeg vil ha på dc, så lenge det ikke e noe sjeldent, bortgjemt drit. Bit torrent e også en god ting

Lenke til kommentar
Var det ikke Catch som blokkerte DC++?

Hvor har du den opplysningen fra?

En annen tråd her på forumet... orker ikke søke... :)

Har selv Catch og DC++ virka da sist gang jeg prøvde. Har ikke noe problem med å koble til eller å laste ned. Det kan hende siden jeg SDSL og de har mindre restriksjoner på de linjenem? Men det skulle da ikke ha noe å gjøre siden det er for private, så det er nok du som har tatt feil ISP her ja.

Edit: Tok et lite søk, og det er nok BKK som struper DC++

Endret av eiriksen
Lenke til kommentar
Kommer du inn på internett da?

Hvordan tror du han kunne poste på forumet? :hmm:

Anbefaler forøvrig folket til å droppe kazaa lite og begynne med dc++

Fra en maskin med internett? Maskinen min har vært nede et par ganger, og da spurte jeg på forumet, fra skolens datamaskiner.

Merkelig det der jah.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...