hawk1234 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Tidligere har Kazaa Lite funket vedlig bra, men for et par dager siden har det sluttet å virke.. Kazaa Lite vil ikke logge på står bare på "connecting" uansett hvor lenge.. (til serveren) Har prøvd å avinstallere det samt prøvd ut andre versjoner, vil fortsatt ikke.. er det noen som kan please hjelpe meg har i tillegg problemer med å logge på msn messenger, kan ikke skjønne hva det kan være.. er det noen instillinger, har skrudd av "firewallen" tusen takk for alle henvendelser MVH desperat Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Velkommen til forumet! Kommer du inn på internett da? Lenke til kommentar
Macgyver81 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Samme problem klaget naboen på i dag, har ikke sett på saken enda, men er kazaa nede ? Er det mangen som bruker dette enda da? Lenke til kommentar
Raper Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 prøvde Kazaa lite for en time siden og den fungerte utmerket Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) prøvde Kazaa lite for en time siden og den fungerte utmerket Her også! Har stått på i noen timer nå... Endret 22. juni 2004 av Shader Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Min kazaa har ikke funka på lenge, jeg trodde de hadde stengt av serveren. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Min kazaa har ikke funka på lenge, jeg trodde de hadde stengt av serveren. Her virker Kazaa Lite 100%. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hos meg funker det like bra som før Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Tidligere har Kazaa Lite funket vedlig bra, men for et par dager siden har det sluttet å virke.. Kazaa Lite vil ikke logge på står bare på "connecting" uansett hvor lenge.. (til serveren) Har prøvd å avinstallere det samt prøvd ut andre versjoner, vil fortsatt ikke.. er det noen som kan please hjelpe meg har i tillegg problemer med å logge på msn messenger, kan ikke skjønne hva det kan være.. er det noen instillinger, har skrudd av "firewallen" tusen takk for alle henvendelser MVH desperat Hadde samme probleme før men det var med vanlig kazaa. Det jeg gjorde var rett og slett og vente så kom den tilbake. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har du brannmur? Prøv og deaktiver den og se om det hjelper, gjør det det så vet du at det er brannmuren som er problemmet. Lenke til kommentar
blistering_nightmare Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg fikk det problemet idag, men jeg fikk vite igår at jeg hadde virus, så jeg nedlastet norton antivirus og prøvde å fjerne det. Etter at jeg hadde prøvd å fikse det med Norton så ble pcen bare enda mer mongis, så det står bare connect på kazaa lite. Så pcen var fortsatt mongis, jeg jeg formaterte den eller boota den eller hva det heter. Nå som den er fiksa så trudde jeg at det skulle virke, men gjett om jeg hadde feil, ikke noe musikk program virker hos meg, ikke en gang bear share. Skulle likt å fått hjelp med dette. Så jeg håpper at det er noen der ute som vet hvordan jeg og hawk 1234 kan få hjelp med dette Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) K-lite fuket bra for meg i går .... .... gikk over til K-lite Resurrected / KLR (typo?) i dag og det funket meget bra EDIT: Så virus greiene nå.... Dersom dere har brannmur (SW eller HW basert) må dere oppgi dette .... ... win.xp har også inebygd brannmur ... vet ikke om den kan hindre... aldri brukt den Endret 9. juli 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
blistering_nightmare Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 K-lite fuket bra for meg i går ........ gikk over til K-lite Resurrected / KLR (typo?) i dag og det funket meget bra EDIT: Så virus greiene nå.... Dersom dere har brannmur (SW eller HW basert) må dere oppgi dette .... ... win.xp har også inebygd brannmur ... vet ikke om den kan hindre... aldri brukt den hvordan tar man bort de brannmurene da ? Lenke til kommentar
px Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kan tenkes endel ISP'er har begynt å blokkere p2p programmer... Var det ikke Catch som blokkerte DC++? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 K-lite fuket bra for meg i går ........ gikk over til K-lite Resurrected / KLR (typo?) i dag og det funket meget bra EDIT: Så virus greiene nå.... Dersom dere har brannmur (SW eller HW basert) må dere oppgi dette .... ... win.xp har også inebygd brannmur ... vet ikke om den kan hindre... aldri brukt den hvordan tar man bort de brannmurene da ? Det kommer helt ann på hvilken brannmur du har... Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Finner ikke Kazaa Lite jeg... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kommer du inn på internett da? Hvordan tror du han kunne poste på forumet? Anbefaler forøvrig folket til å droppe kazaa lite og begynne med dc++ Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Finner ikke Kazaa Lite jeg... hehe... det er nok riktig det. De som lage kazaa (ikke lite) ble ikke så glad for at dette prg. fantes, for å si det slik. Google har bla fått kjeft for å "linke" til det.... Bruker selv KLR (les over). Husker ikke hvor jeg fant dette (var via en tysk side). Ellers finnes den ofte via P2P prg. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kommer du inn på internett da? Hvordan tror du han kunne poste på forumet? Anbefaler forøvrig folket til å droppe kazaa lite og begynne med dc++ jobber for RIAA du da? hører oftere om folk som deler på DC som blir anmeldt, enn folk som deler på kazaa. Lenke til kommentar
espenf Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Var det ikke Catch som blokkerte DC++? Hvor har du den opplysningen fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå