Gå til innhold

Sporing av men som eier Hotmail account ?

Anbefalte innlegg

Hei..

Søskenbarnet mitt har et problem ved at det er en person som er veldig frekk med han osv på msn, men så fikk han lyst til å finne ut hvem det er, så han gikk på vis profil, men fant ikke ut noe, så han spurte meg, som jeg ikke vet, så jeg spør dere.

Er det Noen måter det går an å spore en Hotmail account å finne ut av hvem det er ?

-Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten umulig å gjennomføre;

Du kan finne IP'en til fyren, Send en fil til han og kjør>cmd>netstat og skriv av IP. Hvis du er admin på et forum kan du gi han link til siden og skjekke at IP'en stemmer. Hvis det er et stor forum kan det hende han er registrert der, med Virkelig navn og greier. Da har du han ;)

Men om dette er noe lett :ermm:

Endret av ace_ventuora
Lenke til kommentar

siden at du har han på msn så regner jeg med at du har e-mail adressen hans. du kan jo prøve å søke etter e-mail adressen hans på internet å se om du finner noe. ellers kan du jo prøve å sende han en ond mail, (dette blir det bare tull av men er lov å prøve)

Lenke til kommentar

Sett opp en ftp server, send han denne adressen, se hvilken ip som logget seg inn sist(dette burde funke med mindra han har en proxy servere en eller anna plass), ta ipen hans se vilken isp det er, ring dem og få info(bare smør litt på i tlf samtalen så skulle det nokk gå flott)

tror dette skulle virke

Lenke til kommentar

Vet dere hva dette som ^am^ osv foreslår kalles?

Sosial Engineering. Les bok av Kevin Mitnick - The Art of Deception - morsom bok om emnet :)

(hmm, jeg gikk med den under armen gjennom sikkerhetskontroll på flyplass i frankriket - hehe, ikke beste tittelen å vise foran en politi som skal sjekke din identitet)

REDIGERT: Altså, boka er for å stoppe Sosial Engineering for det meste i bedrifter. Og den er utrolig morsom.

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...