TommyL Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Konklusjonen er at Direct Connect er tingen, Bluecom er bra og også en klar nr 2 i mine øyne, men de er 500.- dyrere i måneden på 2mbit sdsl, 50.- dyrere i måneden på 1 og 2 meg adsl, da er valget enkelt! De som er knyttet til en sentral Catch har bygget ut vil få bra og billige linjer av BC i løpet av høsten vil jeg tro. Ja, det er ikke umulig. Ifølge pressemeldingen som Catch ga ut når de overtok Bluecom, skulle jo Bluecom-kunder over på Catch's utstyr der det er utbygd..... Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Er nødt til å komme med en liten 'thread-bump' da jeg har gjort større endringer i innlegget Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har i vertfall lært at til Bluecom må du ikke sende mer en maks 1 spørsmål i gangen. Svarer kanskje på det første eller det enkleste. Bluecom var mitt første valg og helt til jeg ikke fikk svar på de spørsmålene jeg hadde. Er veldig glad jeg byttet til DirectConnect. Fikk den linja jeg ba om. Stabil og god hatighet. Jeg har bare den 1 Mb linja, så jeg har ikke fått testet 2Mb linja. Har ikke råd til den. Fikk byttet fra (ikke)Kvalito til en billig penge. Kunne bruke mitt eget modem. Ikke noen problemer. Jeg blir i vertfall kunde hos dem til lyse kommer med sin fiberkabel. De er vel heller ikke de billigste, men jeg betaler heller litt ekstra for å få en stabil og god linje. Sven hvordan går det med din nye ISP? Er kjekt å vite om det er noen flere brukbare som det går å velge i. Ståle Boxeren Samson Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Ståle, jeg planlegger å bytte til DirectConnect slik som deg. Hadde faktisk tenkt å ta kontakt med deg for å høre hvordan du var fornøyd. Bytte skjer i slutten av desember. Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei igjen Kjapp til å svare er du i vertfall. Er vel nesten bare Chatch jeg eller noen andre jeg kjenner som jeg ikke har prøvd ennå. Litt synd siden de får veldig mye skryt. Litt høy inngangs pris, men de kunne ikke levere hos meg(ser de har senket prisen for tiden). Så derfor ble det DirectConnect. Det var de jeg fant minst kritikk mot. Har aldri angret 1 sekund uansett om det kostet meg 1 måned ekstra p.g.a oppsigelse av kontrakt hos MTU link. Har ikke hatt noen problemer med linja siden jeg byttet. Untatt min egen router mistet all data. Kan vel ikke skylde på dem. Er det noen spørsmål, så har du vel min private mailadresse fremdeles. Ståle Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå