Kamerat Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Tja, har jo mange lag i Oslo da... Var litt flaut at dere ikke klarte fylle VG-svingen engang på en sånn kamp som dette, jeg er skuffet... Dere er en sjelden rase, kanskje på tide mer værnetiltak? Endret 26. juli 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Good one, Kamerat, good one. Synd at dere ikke klarte å slå oss nå heller da. Nå byner det jo virkelig å bli en stund siden sist. Åssen gikk det egentlig i dag? Hvem vant? Hjelper ikke med tilskuere når laget ikke klarer å prestere for fem flate øre vettu! Nå har vi bevist det de siste 21 årene, holder ikke det? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Good one, Kamerat, good one. Synd at dere ikke klarte å slå oss nå heller da. Nå byner det jo virkelig å bli en stund siden sist. Åssen gikk det egentlig i dag? Hvem vant? Hjelper ikke med tilskuere når laget ikke klarer å prestere for fem flate øre vettu! Nå har vi bevist det de siste 21 årene, holder ikke det? Jadamasa, du skal få penga dine... Nå er det i lengre perioder disse 21 åra Lyn og Enga ikke har spillt i samme divisjon heller da. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Også? Har jo spilt mot hverandre en god del ganger nå, og ikke EN har Vålerenga klart å slå oss. Nei, vet du meg hva. At Vålerenga nå tror de er Oslo's beste lag blir bare patetisk. Finnes kun ett lag i Oslo. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Finnes kun ett lag i Oslo. Som om det var noe mindre patetisk da? Alle boycotter Smart-Club, så kan vi se hvordan det går med Lyn... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Okei, vi får se. Er vel egentlig ganske klart da? Gleder meg forresten til bulldog tar en titt innom denne tråden. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Braaaaaaann!!! England: Newcastle Endret 27. juli 2004 av Gimper Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Liverpool. *nynne på you'll never walk alone* Benitez og Cissè vil ta klubben til uante høyder. Og selvsagt Brann (can I get a second on that?), som ble slått av det lokale drittlaget Viking her om dagen. Bra White, liker deg bare bedre og bedre You'll NEEEEEVER walk.... Alone.... Walk on... WALK OOOON. osv osv Endret 27. juli 2004 av pain Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jaja. Hvem knuser hvem i årets Premiere League? (hinter til kveldens kamp Liverpool - Celtic ...) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jaja. Hvem knuser hvem i årets Premiere League? (hinter til kveldens kamp Liverpool - Celtic ...) Cisse Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 *Host* Vi vet jo alle at årets Premier League-trofè kommer til å finne veien til skaphyllene på Stamford Bridge! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ta en titt på fjordårets Premier League, så vil dere få se en heftig replay! Arsenal Lenke til kommentar
mberger Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg så Samelandslaget (Sàpmi) spille 1-1 mot Nord-Kypros på Alfheim ikveld. Må si jeg har fått meg et nytt favorittlag i Sàpmi, VM neste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå