bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvem vi synes er best? Hvem som er best er fakta, ikke egen mening. Hadde trådstarter derimot skrevet hvilket lag vi heier på, settes spørsmålet i et helt annet lys, nemlig den subjektive meningen. Det KORREKTE svaret er: Norge: RBK England: Arsenal Selv heier jeg ikke på noen av lagene, men det er de BESTE lagene i sin serie. EOD. Næmmen så sinna da..... Lenke til kommentar
pain4u Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Nordstranda IL!!!!! Endret 28. juni 2004 av pain4u Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Bagdad FC neida, Juventus er vel best!!! Endret 28. juni 2004 av bassmania Lenke til kommentar
Izor Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Bønder?! Neida.. Alle er velkomne i klanen. Og det er mye forskjellig der. kanskje ikke alle burde være det? *host Høy ektremister aka nynaziter host* Endret 30. juni 2004 av Izor Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvem vi synes er best? Hvem som er best er fakta, ikke egen mening. Hadde trådstarter derimot skrevet hvilket lag vi heier på, settes spørsmålet i et helt annet lys, nemlig den subjektive meningen. Det KORREKTE svaret er: Norge: RBK England: Arsenal Selv heier jeg ikke på noen av lagene, men det er de BESTE lagene i sin serie. EOD. Helt enig der. Irriterte meg litt over det jeg også Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Arsenal, har heiet på de siden jeg var 6 I tippeligaen er det T.I.L, har heiet på de siden jeg var gammel nok til å skjønne at de var fra Tromsø Endret 30. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvem vi synes er best? Hvem som er best er fakta, ikke egen mening. Hadde trådstarter derimot skrevet hvilket lag vi heier på, settes spørsmålet i et helt annet lys, nemlig den subjektive meningen. Det KORREKTE svaret er: Norge: RBK England: Arsenal Selv heier jeg ikke på noen av lagene, men det er de BESTE lagene i sin serie. EOD. Helt enig der. Irriterte meg litt over det jeg også Ligger ikke TIL på topp da? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 T.I.L. eier... Bare synd de kommer fra feil by... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 You Will Never Walk Alone Liverpool Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Beklager på det sterkeste. Håper ikke du ble støtt. Det ble jeg. Skal bli godt å sette dere ordentlig på plass den 26. Hvor mange tilskuere er det "hele oslo's" lyn har på hjemmekampene sine? Det må være flaut. Søplelag. Hehe må bare le av Lyn's tilskuertall... 1500 på sist kamp... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 RBK - Nordens beste lag. Du er helt på jordet!!!!! Se på toppen av tippeligaen, 5 poeng forran rbk!! TIL!!!!! e bæst! Vent og se hvem som er på toppen ved tippeligaslutt du... Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Premier League: Arsenal! Tippeligaen: Tromsø Men det absolutt beste laget: Bayern München! Lenke til kommentar
kmath! Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Walk on! Walk on! With hope in your heart! And you'll never walk alone. YOU'LL NEEEEVER WALK ALONE!!!!! Liverpool FC all the way!!! Jeg tror Liverpool er det beste laget å heie på. Og det har jeg grunner til. Vi har HÅPET om seier i PL vært år og i cupene naturligvis. Klubben har en fantastisk historie. De eide 70 tallet og store deler av 80 tallet. Hadde en pause på 90 tallet og nå er de tilbake. Nå blir det dessuten er forykende sesong med Benitez, Owen, Gerrard, Cisse og Baros i spissen. ALLE SANNE LIVERPOOL SUPPORTERE HAR RÅD TIL Å OFRE 40-50 KR I MÅNEDEN IKKE SANT??? BLI EN E-SEASON TICKET HOLDER OG DU KAN HØRE OG AV OG TIL SE ABSOLUTT ALLE KAMPENE PÅ LIVERPOOLFC.TV. DIREKTE. DESSUTEN FÅR DU HØYDEPUNKER FRA HVER KAMP + INTERVJUER OG PRESSEKONFERANSER FØR OG ETTER HVER KAMP. Ellers er jo IK START laget da. jeg er med i tigerberget. Vi seiler jo til opp til tippeligaen denne sesongen, med trener Tom Nordlie og manager Erik Soler. Torgeir Bjarmann skal kanskje bli assistent trener(eller no) så har er det bare kjendiser. IK START blir norges beste lag i 2008. Hvis LFC og IK START møtte hverandre? Liverpool såklart Hvis NORGE og LFC møtte hverandre? Liverpool såklart Jeg har liverpool tapet, gardiner, sengetrekk, veggur+drakt, skjerf og alt det der. Dessuten har jeg vært medlem av LFCSCSB(liverpool football club supporters club scandinavian branch) i 8 år og får the kopite i posten 10 ganger i året med massevis av intervjuer. SOM SAGT: EN SANN LIVERPOOL FAN MED BREDBÅND MÅ HA E-SEASON TICKET. Her er en link direkte til "kjøp e-season ticket": E-SEASON TICKET PREVIEW Bli medlem ikveld og du får høre Liverpool - Celtic live kl 1 inatt. Det skal jeg Lenke til kommentar
knutby Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Itilleg til Manchester utd som jeg skrev tidligere så må jeg også si det norske laget HFK=Hammerfest Fotball Klubb Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Er det noe morsomt å løpe etter en ball i 90 minutter? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det ble vel egentlig ganske klart i dag at Oslo kun har et lag? (Ja, jeg mener deg Bulldog, Kamerat og dere andre Vålerenga-fans.) LYN, LYN, LYN!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå