Döden Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 LIVERPOOL seff Og Vålenga! Jeg er kynisk jeg. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 When you walk through a storm Hold your head up high, And don't be afraid of the dark At the end of the storm Is a golden sky, And the sweet silver song of a lark. REFRAIN: Walk on through the wind Walk on through the rain Though your dreams be tossed and blown, ooh, ooh Walk on, walk on with hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone, ooh (Repeat Refrain moving in a higher notes except last line) You never walk a-lone. Liverpool (som forøvrig er Englands mestvinnende lag gjennom tidende) er laget Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Nei. Ikke døm alle under en kam, du. Hva er galt med hårbånd forresten? Hva er galt med å være skalla og ha rørleggersprekk da? Har du noen gang stått blant klanen kanskje? Snakk om å ta alle med en kam... Edit: Er nok 100kr rikere etter kampen... Har jeg sagt at det var noe galt med det, da? Sa bare at jeg ikke synes det var så veldig representativt for Oslo. Gratulerer, bulldog. Nå fikk jeg 10% advarsel pga av deg. Før noen sier det, nei, gutter i rosa klær med pappas bankkort er heller ikke representativt. Men det må da finnes en mellom-ting. Endret 25. juni 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Har jeg sagt at det var noe galt med det, da? Sa bare at jeg ikke synes det var så veldig representativt for Oslo. Gratulerer, bulldog. Nå fikk jeg 10% advarsel pga av deg. Før noen sier det, nei, gutter i rosa klær med pappas bankkort er heller ikke representativt. Men det må da finnes en mellom-ting. Enga-supporterne består av gamle skalla menn med rørleggersprekk, sossegutter med pappas bankkort, homser, lesber, hetrofile, bønder, unge, gamle, svarte, hvite, brune, gule, grønne og meg da ... Reprensentativt for Oslo? JA! Endret 25. juni 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kamerat, og du mener Lyn kun består av sossegutter med pappas bankkort du da tipper jeg? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kamerat, og du mener Lyn kun består av sossegutter med pappas bankkort du da tipper jeg? Det har jeg aldri sagt, og jeg veit det ikke er tilfellet... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det har jeg aldri sagt, og jeg veit det ikke er tilfellet... Flott. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Om dere vil slippe hele debatten om hva som er mest representativt av rørleggersprekk og hårbøyle er kanskje Skeid det ideelle valget? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har jeg sagt at det var noe galt med det, da? Sa bare at jeg ikke synes det var så veldig representativt for Oslo. Gratulerer, bulldog. Nå fikk jeg 10% advarsel pga av deg. Før noen sier det, nei, gutter i rosa klær med pappas bankkort er heller ikke representativt. Men det må da finnes en mellom-ting. Enga-supporterne består av gamle skalla menn med rørleggersprekk, sossegutter med pappas bankkort, homser, lesber, hetrofile, bønder, unge, gamle, svarte, hvite, brune, gule, grønne og meg da ... Reprensentativt for Oslo? JA! Bønder?! Neida.. Alle er velkomne i klanen. Og det er mye forskjellig der. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) When you walk through a stormHold your head up high, And don't be afraid of the dark At the end of the storm Is a golden sky, And the sweet silver song of a lark. REFRAIN: Walk on through the wind Walk on through the rain Though your dreams be tossed and blown, ooh, ooh Walk on, walk on with hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone, ooh (Repeat Refrain moving in a higher notes except last line) You never walk a-lone. Liverpool (som forøvrig er Englands mestvinnende lag gjennom tidende) er laget Gerry & The Pacemakers Endret 25. juni 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det finnes bare et lag: There' s Only One United There' s Only One United There' s Only One United There' s Only One United Champione, Champione Oh Wey, Oh Wey, Oh Wey Champione, Champione Oh Wey, Oh Wey, Oh Wey We Retained The Premier League Last Year On Merseyside Last Year On Merseyside Last Year On Merseyside We Retained The Premier League Last Year In Merseyside Last Year In Merseyside Ryan Giggs, Ryan Giggs Running Down The Wing Ryan Giggs, Ryan Giggs Running Down The Wing Feared By The Blues, Loved By The Reds Ryan Giggs, Ryan Giggs, Ryan Giggs Oh Teddy, Teddy Teddy, Teddy, Teddy, Teddy Sheringham Oh Gary, Gary Gary, Gary, Gary, Gary Pallister Andy Cole, Andy Cole Andy, Andy Cole He Hits The Ball He Scores A Goal Andy, Andy Cole Andy Cole, Andy Cole, Andy, Andy Cole He Hit The Ball He Score A Goal Andy, Andy Cole You Are My Solskjaer My Only Solskjaer You Make Us Happy When Skies Are Grey Coz' When It' s Pouring You Just Keep Scoring Please Dont Take Our Solskjaer Away Oh Roy Keane, He' s A Demon He Wears A Demon' s Hat Coz' When He Saw Old Trafford He Said "I Fancy That" The Rest All Tried To Sign Him But He Chose The Red And White Of World Famous Man United Coz' We' re Always Dynamite Glory, Glory Man united Glory, Glory Man united Glory, Glory Man united And The Reds Go Marching On! On! On! Sing Up For The Champions Sing Up For The Champions Sing Up For The Champions Sing Up For The Champions See ya later alligator. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Wrong... Football is a simple game where 22 players play against each other and in the end Germany wins" GARY LINEKER. Det er ikke det samme som at "Fotball er enn enkel sport. Ein spiller i 90 minuter og så vinner Tyskland ". (Vet pirkinga ble voldsom, trodde at quoten var annledes. Får vel bare innrømme at jeg har tapt ) Endret 25. juni 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Det er jo seff Dallas Burn! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Er litt svak for Leyton Orient i tredje divisjon England - seriøst. Ellers går det i Man Utd. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Wrong... Football is a simple game where 22 players play against each other and in the end Germany wins" GARY LINEKER. Det er ikke det samme som at "Fotball er enn enkel sport. Ein spiller i 90 minuter og så vinner Tyskland ". (Vet pirkinga ble voldsom, trodde at quoten var annledes. Får vel bare innrømme at jeg har tapt ) Men nå stemmer jo ikke det mer Hater tysk fotball, og hat er riktig ord Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Favorittlaget er jo Liverpool F.C. Men de er vel ikke per definisjon "best".. Men de har etset seg inn i mitt hjerte. You'll never walk alone! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Favorittlaget er jo Liverpool F.C. Men de er vel ikke per definisjon "best".. Men de har etset seg inn i mitt hjerte. You'll never walk alone! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå