Gå til innhold

Hvilket fotball-lag er best da?


Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem vi synes er best? Hvem som er best er fakta, ikke egen mening. Hadde trådstarter derimot skrevet hvilket lag vi heier på, settes spørsmålet i et helt annet lys, nemlig den subjektive meningen.

 

Det KORREKTE svaret er:

 

Norge: RBK

England: Arsenal

 

Selv heier jeg ikke på noen av lagene, men det er de BESTE lagene i sin serie. EOD.

:realmad:

 

Næmmen så sinna da.....

Lenke til kommentar
Hvem vi synes er best? Hvem som er best er fakta, ikke egen mening. Hadde trådstarter derimot skrevet hvilket lag vi heier på, settes spørsmålet i et helt annet lys, nemlig den subjektive meningen.

 

Det KORREKTE svaret er:

 

Norge: RBK

England: Arsenal

 

Selv heier jeg ikke på noen av lagene, men det er de BESTE lagene i sin serie. EOD.

Helt enig der. Irriterte meg litt over det jeg også :mad:

Lenke til kommentar
Hvem vi synes er best? Hvem som er best er fakta, ikke egen mening. Hadde trådstarter derimot skrevet hvilket lag vi heier på, settes spørsmålet i et helt annet lys, nemlig den subjektive meningen.

 

Det KORREKTE svaret er:

 

Norge: RBK

England: Arsenal

 

Selv heier jeg ikke på noen av lagene, men det er de BESTE lagene i sin serie. EOD.

Helt enig der. Irriterte meg litt over det jeg også :mad:

Ligger ikke TIL på topp da?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Walk on! Walk on! With hope in your heart! And you'll never walk alone. YOU'LL NEEEEVER WALK ALONE!!!!!

 

Liverpool FC all the way!!!

Jeg tror Liverpool er det beste laget å heie på. Og det har jeg grunner til. Vi har HÅPET om seier i PL vært år og i cupene naturligvis. Klubben har en fantastisk historie. De eide 70 tallet og store deler av 80 tallet. Hadde en pause på 90 tallet og nå er de tilbake. :D

 

Nå blir det dessuten er forykende sesong med Benitez, Owen, Gerrard, Cisse og Baros i spissen.

 

ALLE SANNE LIVERPOOL SUPPORTERE HAR RÅD TIL Å OFRE 40-50 KR I MÅNEDEN IKKE SANT??? BLI EN E-SEASON TICKET HOLDER OG DU KAN HØRE OG AV OG TIL SE ABSOLUTT ALLE KAMPENE PÅ LIVERPOOLFC.TV. DIREKTE. DESSUTEN FÅR DU HØYDEPUNKER FRA HVER KAMP + INTERVJUER OG PRESSEKONFERANSER FØR OG ETTER HVER KAMP.

 

Ellers er jo IK START laget da. jeg er med i tigerberget. Vi seiler jo til opp til tippeligaen denne sesongen, med trener Tom Nordlie og manager Erik Soler. Torgeir Bjarmann skal kanskje bli assistent trener(eller no) så har er det bare kjendiser.

IK START blir norges beste lag i 2008.

 

Hvis LFC og IK START møtte hverandre? Liverpool såklart

Hvis NORGE og LFC møtte hverandre? Liverpool såklart

 

Jeg har liverpool tapet, gardiner, sengetrekk, veggur+drakt, skjerf og alt det der. Dessuten har jeg vært medlem av LFCSCSB(liverpool football club supporters club scandinavian branch) i 8 år og får the kopite i posten 10 ganger i året med massevis av intervjuer.

 

SOM SAGT: EN SANN LIVERPOOL FAN MED BREDBÅND MÅ HA E-SEASON TICKET.

Her er en link direkte til "kjøp e-season ticket": E-SEASON TICKET PREVIEW

 

Bli medlem ikveld og du får høre Liverpool - Celtic live kl 1 inatt. Det skal jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...