Perius Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Nå er det på tide radeon 9800 kortet mitt blir kvitt den bråkete vifta si. Hva er vel da bedre enn ei vannblokk. Har pønsket og fundert lenge på hvordan den skal se ut. Kom fram til denne ideen etter god inspirasjon fra Skrue sin TDX-klone. Kom med innspill/innfark angående plassering av inn/ut nippler, utforming på vannkammer osv. Bunnen skal lages av 2mm kobber, dingsen(e) i innløpet lages av en kloss allà dmx som loddes fast i ett hull i bunnen. Takk til Snekkern for tips om det geniale programmet SketchUp!!! Edit: Småleifer... Edit2: Mere småfeil Endret 22. juni 2004 av Perius Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Så flott ut den der, her blir jeg å følge med Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ser helt bra ut det.. mulig jeg husker feil, men er det bare to hull til å feste vifta meg på 9800? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ser helt bra ut det.. mulig jeg husker feil, men er det bare to hull til å feste vifta meg på 9800? Er hverfall det på 9600xt Tror denne blir bra, hvertfall tøff Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 damn håper virkelig du får til å lage en slik blokk bruk god til og lag den skikkelig lykke til Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Den blir nok fin! Gleder meg. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dette ser bra ut! Følger med på denne jeg også Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Blir sikkert bra dette! Følger med jeg.... Edit: Glemte å si lykke til! Endret 22. juni 2004 av Shader Lenke til kommentar
Josten Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dette ser absolutt bra ut! Håper på å få laget meg en gpu-kjøler selv snart. Må bare bli ferdig med cpu først. Gleder meg til å se hvordan det går Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Nice! Har faktisk tenkt på noe av det samme sjøl, som en videreføring av TDX-klonen. Forskjellen er nok først og fremst at jeg vil lage et kammer i topplata som langt på vei dekker hele arealet på kjølefinnene, samtidig som at jeg nok ville laget disse endel tettere. Men som en GPU-blokk vil den helt sikkert fungere mer enn godt nok! Kliiin til! Lenke til kommentar
Perius Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Her er ei målsatt skisse med hull osv. For de som er interresert. Skisser kommer av alle delene som lages. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Blir sikkert bra dette Endret 22. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Perius Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Da er det på tide med en update. Bunnplata er så og si ferdig, det samme med kjernen. acrylplatene var jeg godt i gang med men dreit på draget da jeg merka opp hullene. Her er noen bilder iallefall... Da blir det ikke noen update før etter helgen. Drar til Tyskland om noen små timer. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 ser ut som at du har alt klart iallfall lykke til videre når du kommer tilbake Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Denne ble nesten litt vell grom da! Helt egen ide + at det var et kult desig på den må nesten finne på noe originalt jeg og når jeg skal lage blokk Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Meget pent så langt...gleder meg til å se når det er ferdig Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nice det ja! Gleder meg til fortsettelsen. Fint om du slenger opp et close-up bilde av kjøleribben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå