Gå til innhold

Har bestillt feil!


Anbefalte innlegg

Jeg har bestillt En dvdrom fra PSdata og en fra Komplett.

PGA komplett tok ikke imot avbestillingen min!!:wow:

 

Hva skal jeg gjøre, hva skjer visst jeg ikke henter pakken på posthuset?

Har også en ram brikke som ligger på post huset!

 

Jeg vil ikke ha NOEN!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestillte noen vifter på komplett.no som var feil størrelse, da hentet jeg ikke de fordi de i posten sa at det ikke koster noe i retur p.g.a Angreloven.

Jeg har ikke hørt fra komplett, og det er to måneder siden!!!!

Skal du benytte deg av angrefristen må du gi selger beskjed om dette. - Ellers har de rett til å avkreve deg gebyr.

Lenke til kommentar
Jeg bestillte noen vifter på komplett.no som var feil størrelse, da hentet jeg ikke de fordi de i posten sa at det ikke koster noe i retur p.g.a Angreloven.

Jeg har ikke hørt fra komplett, og det er to måneder siden!!!!

Skal du benytte deg av angrefristen må du gi selger beskjed om dette. - Ellers har de rett til å avkreve deg gebyr.

Men selv i følge angrefristloven skal du betale for returen av varen.... så litt blir det uansett.... med mindre du er heldig :yes:

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...returns#cooling

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...opic=angrefrist

 

Hvis du har sendt mail til de før de sendte pakken (du har vel kopi av eposten), så skal du ikke betale returporto. På samme måte som at de sender ut informasjon om angrerett på epost, kan du angre på epost. Loven sier bare at du skal "gi melding". Komplett har ikke lov til å begrense formatet de aksepterer angremeldinger på, så lenge dette er en vanlig standard (brev, faks, epost, telefon). Det at du muligens ikke har fått bekreftelse, er internt problem hos Komplett. Send en epost med kopi av din angrepost (med dato/klokkeslett), og be de tilbakekalle pakken på postkontoret. Kan du ikke bevise at du har angret før avsendelse, ligger det an til at du må betale returporto, jfr. Angrerettslovens §15, 1. ledd. Er Komplett vanskelige, ta kontakt med Forbrukerombudet i ditt område.

Lenke til kommentar

Synes det er for dumt å holde komplett ansvarlig for dette, hvis det er viktig å få avbestilt det RING.

komplett er norges største "databutikk" og det er ikke slik at du dem får 20stk mail om dagen ;P

TTT og mailer må behandles og mange er før deg i køen.

Så fort den er på plukkeliste så ahr du ikke noe valg, du kan gamble og håpe at de leser mailen i tide.

Ellers er det enkelt å greit bare å ringe så løsner det meste seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...