Zjaxy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har bestillt En dvdrom fra PSdata og en fra Komplett. PGA komplett tok ikke imot avbestillingen min!! Hva skal jeg gjøre, hva skjer visst jeg ikke henter pakken på posthuset? Har også en ram brikke som ligger på post huset! Jeg vil ikke ha NOEN!!!! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du vil måtte betale for at du ikke henter dem, men jeg vet ikke hvor mye dette er. Mener det er frakt og noe, men det vet sikkert noen andre bedre enn meg så du får sikkert et bedre svar av en annen.. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Men jeg sendte mail til de før de sendte pakka og sa at jeg ikke ville ha de allikevel men de bare sendte den!! Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du har jo angrefristen..send pakka tilbake.Er ikke værre en det. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Men koster ikke det en del med porto O.S.V da Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Om du ikke henter pakken må du vel betale gebyr eller no..på rundt 500 kr Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Sendte en mail og sa att jeg vil benytte meg av angre greine! Men hva kommer portoen på sånn ca da, jeg bor i Arendal og komplett er i sandefjord Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Returportoen vil være ca 100 kroner per pakke som returneres. Dette er postens fraktpriser... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg bestillte noen vifter på komplett.no som var feil størrelse, da hentet jeg ikke de fordi de i posten sa at det ikke koster noe i retur p.g.a Angreloven. Jeg har ikke hørt fra komplett, og det er to måneder siden!!!! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg bestillte noen vifter på komplett.no som var feil størrelse, da hentet jeg ikke de fordi de i posten sa at det ikke koster noe i retur p.g.a Angreloven.Jeg har ikke hørt fra komplett, og det er to måneder siden!!!! Skal du benytte deg av angrefristen må du gi selger beskjed om dette. - Ellers har de rett til å avkreve deg gebyr. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg bestillte noen vifter på komplett.no som var feil størrelse, da hentet jeg ikke de fordi de i posten sa at det ikke koster noe i retur p.g.a Angreloven.Jeg har ikke hørt fra komplett, og det er to måneder siden!!!! Skal du benytte deg av angrefristen må du gi selger beskjed om dette. - Ellers har de rett til å avkreve deg gebyr. Men selv i følge angrefristloven skal du betale for returen av varen.... så litt blir det uansett.... med mindre du er heldig Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Psdata var snille å kanselerte orderen for meg men SLEMME komplett gjorde det ikke!!!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kan du ikke alltid kansellere ordrer da? Jeg husker i hvert fall da jeg bestilte kabinett fra flexi-data så byttet jeg flere ganger mellom to ulike kabinetter.. Men det har vel med om varen er på vei osv? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...returns#cooling http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...opic=angrefrist Hvis du har sendt mail til de før de sendte pakken (du har vel kopi av eposten), så skal du ikke betale returporto. På samme måte som at de sender ut informasjon om angrerett på epost, kan du angre på epost. Loven sier bare at du skal "gi melding". Komplett har ikke lov til å begrense formatet de aksepterer angremeldinger på, så lenge dette er en vanlig standard (brev, faks, epost, telefon). Det at du muligens ikke har fått bekreftelse, er internt problem hos Komplett. Send en epost med kopi av din angrepost (med dato/klokkeslett), og be de tilbakekalle pakken på postkontoret. Kan du ikke bevise at du har angret før avsendelse, ligger det an til at du må betale returporto, jfr. Angrerettslovens §15, 1. ledd. Er Komplett vanskelige, ta kontakt med Forbrukerombudet i ditt område. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 PSdata har en MYE bedre service enn komplett, komplett sendte en pakke til meg også.. ahdde bestilt feil, avbestilte fredag ettermiddag, da var bestillinga fremdeles på plukkliste, men likevel ble den sendt på mandagen. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Synes det er for dumt å holde komplett ansvarlig for dette, hvis det er viktig å få avbestilt det RING. komplett er norges største "databutikk" og det er ikke slik at du dem får 20stk mail om dagen ;P TTT og mailer må behandles og mange er før deg i køen. Så fort den er på plukkeliste så ahr du ikke noe valg, du kan gamble og håpe at de leser mailen i tide. Ellers er det enkelt å greit bare å ringe så løsner det meste seg Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det tar ikke noe lengre tid å behandle en epost enn en telefonsamtale. Har Komplett et internt kapasitetsproblem, skal ikke kunden lide for dette. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det gjør det nok ikke, men en telefonsamtale krever (så godt som) umiddelbar respons fra kompletts side, mens en epost godt kan ligge i inboxen i påvente av behandling. Derfor, ring hvis det er viktig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå